-
Q:
Internetradio
Wij hebben een vakantiehuisje met een helemaal stalen constructie hierdoor hebben we bijna geen telefoon ontvangst en helemaal geen fm ontvangst.
Aangezien wij wel graag radio willen luisteren vroeg ik mij af wat de beste oplossing hiervoor was, ik weet van het bestaan van internetradio’s maar zijn alle Nederlandse zenders daar wel beschikbaar.Is http://www.nederland.fm iets?
Dan heb ik liever een app. maar met bijvoorbeeld een Squeezbox duet gaat het niet lukken?
Komop een beetje creatief zijn. Neem aan dat er kruip ruimte onder zit. Of het dak ergens, kan me niet voorstellen dat er totaal geen optie is.
Neem aan dat de kozijnen ook niet van staal zijn?
Of wat dacht je van digitenne nemen, dan is het kpn zijn of haar probleem ;).
Want als het niet werk komen ze een buiten antenne plaatsen.We hebben een coaxkabel voor digitenne met de bouw aan laten leggen door/langs de schoorsteen maar de tv staat beneden in de kelder en de radio niet.
Zoiezo willen we zo weinig mogelijk snoeren wegens het design (familie van binnenhuisarchitecten).Er komt gewoon wifi in het huisje die bedrading is er al.
Als ik zo kijk denk ik dat de iPad/iPhone met airport inderdaad de beste oplossing is boven die squeezebox.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.