8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    jeroen.p

Internetprovider met maandabonnement

Hoi OMTers!
    De komende maanden woon ik tijdelijk in een woning. Daarin is geen internet, dus dat wil ik graag afsluiten, maar vrijwel alle internetproviders hebben alleen jaarcontracten… Alleen Ziggo leek perfect, maandelijks opzegbaar, maar was niet beschikbaar op het adres (Rotterdam). Heeft iemand de gouden tip? Ik zie vast iets over het hoofd… Een jaar geleden ofzo waren er nog genoeg maand-aanbieders, maar ze lijken verdwenen!

Bijdrager
    Hansi2124

Kan je niet je huidige provider bellen met het verzoek om het abonnement tijdelijk te verhuizen naar je andere woning?

Bijdrager
    johnkeates

Misschien even kijken naar prepaid UMTS internet.

Bijdrager
    Pieterr

Je nieuwe buren lief aankijken, of aanbieden hun auto iedere week te poetsen?:smile:

Bijdrager
    1984

Het zal zeker niet goedkoper zijn, maar voor een tijdelijke oplossing…….

https://www.simyo.nl/selfcare/servlet/WebtoGo?uid=85231

Bijdrager
    jeroen.p

Wow, jullie zijn snel!

@Hans
    , Ik woon nu bij mijn ouders, dus die willen wel graag de eigen verbinding houden;)

@Johnkeates
    , Ja, daar heb ik aan gedacht, maar de datalimieten zijn zo laag… En zeker voor lange tijd is dat niet echt prettig…
    En Pieter, het is niet de beste wijk van de stad, dus ik denk niet dat de buren begrip hebben als ik ze lief aankijk;)
    Maar de maandabonnementen zijn gewoon verdwenen als ik het goed begrijp? Bedankt voor jullie meedenken!

Bijdrager
    tinus_omt

Alice heeft ze nog, alleen je betaalt wel extra. Je kunt ook UPC nemen als die bij jou beschikbaar zijn; je mag je abonnement opzeggen als je verhuist naar een plaats waar ze niet leveren. Ik neem aan dat andere providers soortgelijke regelingen hebben.

Bijdrager
    jeroen.p

Super! Inderdaad, helemaal overheen gelezen dat je voor een maandabonnement kunt kiezen. Dank iedereen!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.