10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    SoSuMe

Internetplus bellen en Apple Macintosh

Bij KPN kunnen ze mij niets met zekerheid zeggen over de mogelijkheid van internet plus bellen en Apple Mac.

Nu is mijn vraag: Heeft er iemand het IntenetPlus bellen pakket van KPN (Planet internet) en kan ik het modem wat daarbij geleverd word moeiteloos gebruiken i.c.m. mijn iMac G5?

Bijdrager
    Emiel

Ja hoor dat kan. Ik heb het zelf ook aangevraagd en ben nu in afwachting van het hele pakket. Je Mac kun je, als ie voorzien is van Airport, gewoon aan je draadloze netwerk van de experia box koppelen. Mocht je geen Airport in je Mac hebben kun je hem gewoon via een ethernet kabel aan de experia box hangen.
    Hier kun je een draadje vinden met meerdere ervaringen: Klik.

Bijdrager
    SoSuMe

Prima. Dit wilde ik weten, dank voor je info!
    Dan gaan we dat toch maar bestellen.

Bijdrager
    hansenonline

op het forum zijn er nog meer die internetplusbellen hebben bij de een gaat de installatie beter dan bij de ander. met de `zoekfunctie’ kan je hun bevindingen bekijken:) ben zelf ook ge├»nteresseerd in het fenomeen, weet alleen niet bij welke provider ik het ga aanvragen.

Bijdrager
    Emiel

Het InternetPlusBellen is in principe bij KPN maar kan ook aangevraagd worden bij Planet Internet en HetNet. Maar aan de andere kant heeft elke provider tegenwoordig wel een VoIP oplossing dus keus genoeg lijkt me.

Bijdrager
    hansenonline

zit te twijfelen tussen xs4all en planet, vanwege de betere service van xs4all en de iets goedkopere planet. dus als iemand het verlossende antwoord heeft hoor ik het graag!

Bijdrager
    Emiel

Ik heb Planet gekozen omdat ik daar al zo’n beetje sinds hun oprichting bij zit. Voor mij was het dus handiger om bij hun te blijven omdat mijn contract nog doorliep tot maart volgend jaar en ik dus een boete had moeten betalen.
    Maar als Planet niet meer zou bestaan zou ik op zeker naar XS4ALL overstappen.

Bijdrager
    SoSuMe

Ik heb inmiddels al jaaaaaren een abonnement bij Planet, en ik moet eerlijk zeggen: nog nooit een probleem gehad. Ik zou voor Planet kiezen!

Bijdrager
    Mattheus

Ik heb sinds enige tijd naast mijn AtHome abonnement nu ook het bel abonnement van AtHome. Alles werkt, zoals ik al die tijd gewend was van AtHome, probleemloos….. ennnnn ik kan nu heerlijk onbeperkt gratis bellen, hahahaha… dus ik ga maar weer eens m’n moeder bellen, en daarna m’n broer, m’n collega, m’n schoonmoeder, m’n buurman,

Bijdrager
    hansenonline

bel ze!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.