8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Picazi

Internet/dataverkeer iPhone uitzetten -tijdelijk- flex abo

Ik heb m’n iPhone al een klein weekje thuis en als het goed is, is morgen mijn oude Orange abo omgezet met m’n nummer and all en kan ik dan de iPhone gebruiken!:D (nu heb ik er een tijdelijke kaart in die omgezet gaat worden ivm nummerbehoud en deze geeft ook aan dat ‘ie nog niet unlocked is dus hopenlijk doet morgen alles het naar wens.)

Maar even het volgende: ik heb ivm een giga oud beltegoed (250 euro ofzo) nu een Flex 15 abo-tje zodat ik dat nog wel kan opmaken (had veel te duur abo bij Orange). Daarna switch ik naar iPhone abo.
    >>Ik wil dus de eerste pak-em-beet- 3 maanden (als ik nog ‘ flex’) ook dus niet het internet op anders betaal ik mij scheel; hoe zet ik het dataverkeer/internet het beste zo uit dat ik niet betaal voor Edge/3G etc maar ik nog wel via Wifi met mijn eigen Orangebox (of het gratis wifi spotje van een hotel ofzo) het internet opkan -gratis dus-. Doe ik dit via instellingen of het best via de klantensevice van Tmobile ofzo zodat zij het uit kunnen zetten? Ben benieuwd!

Thanks!

Bijdrager
    iDelano

Voor Push
    Instellingen > nieuwe gegevens > Push op 0.

Dataroaming
    Instellingen > Netwerk > Dataroaming op 0.

Als je dit uitzet, heb je nergens last van.

Bijdrager
    MrAcid
    ”iDelano”

Voor Push
    Instellingen > nieuwe gegevens > Push op 0.

Dataroaming
    Instellingen > Netwerk > Dataroaming op 0.

Als je dit uitzet, heb je nergens last van.

Ehm, niet waar? Nu krijg je alleen geen mail meer gepushed en wordt en in het buitenland geen dataverkeer gebruikt.

Er is via de iPhone geen manier om het dataverbruik helemaal uit te zetten. Wel zou je een Jailbreak kunnen doen waarna je een app installeert waarmee je EDGE, GPRS en 3G helemaal uit kunt schakelen. Dit zou je dan wel na elke keer dat je het toestel aan en uit hebt gezet opnieuw moeten instellen.

Bij sommige providers moet je specifieke gegevens opgeven voordat je op het mobiele internet kunt, zonder die gegevens werkt het dan niet. Bij Vodafone is dat bijvoorbeeld zo, de instellingen daarvoor wissen volstaat dan. Hoe het met Orange/T-Mobile zit weet ik niet maar er zijn hier genoeg gebruikers die je dat wel kunnen vertellen.

Bijdrager
    jonnie

http://www.unlockit.co.nz/unlock.php

ga op je iphone naar deze site.

Verander je apn in: Disabled en sla dit op.

Nu zul je niet meer gebruik kunnen maken van je 3g of gprs.

Bijdrager
    Picazi

Pfoe da’s nog lastig…

Kan natuurlijk ook gewoon die tijd de iPhone alleen hebruiken om te bellen :P

Maar uh, niemand ervaring dat ze het via TMobile (tijdelijk) uit kunnen zetten?

Nah, ik zie graag jullie verdere/andere tips & trics hieromtrent,
    Thanks

Bijdrager
    MrAcid
    ”Picazi”

Pfoe da’s nog lastig…

Kan natuurlijk ook gewoon die tijd de iPhone alleen hebruiken om te bellen :P

Maar uh, niemand ervaring dat ze het via TMobile (tijdelijk) uit kunnen zetten?

Nah, ik zie graag jullie verdere/andere tips & trics hieromtrent,
    Thanks

De oplossing wordt toch in de post boven die van jouw gegeven?

Bijdrager
    Picazi

Ik was benieuwd of het ‘ via T Mobile’ kan…
    Ik wil namlijk een echt simpele manier om het uit te zetten; dus alle internet (behalve Wifi)
    Snapje?

Bijdrager
    Picazi
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.