16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    MacMoritz

Internetbankieren ABN AMRO

Internetbankieren bij de ABN AMRO aanvragen via 10.3.5 en Safari 1.2.3 lukt niet, ik kom niet verder dan het eerste van drie schermen. Zodra ik op volgende klik, springt de pagina terug naar de indexpagina. Met IE lukt het wel.
    Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen en ook: hoe dit te verhelpen c.q. vermijden?
    Oh ja, Java 1.4.2 is ook geinstalleerd…

MacMoritz :innocent:

Bijdrager
    Mackapoen

Hoe staan de beveiligingsinstellingen van Safari bij jou? Bij mij staan activeer plugins, java en javascripts aan. Popups blokkeren staat uit. Cookies staat op “alleen van sites die ik bezoek” en “bevestig versturen van …” staat ook aangevinkt. Bij mij doet alles het prima.

Hopelijk heb je hier wat aan.
    Succes 8)

Bijdrager
    MacMoritz

Bij mij staat precies hetzelfde aan- en uitgevinkt…

Bijdrager
    Zout

het aanmelden voor internet bankieren in de zin van het inloggen of in de zin van het aanvragen?

Bijdrager
    MacMoritz

Het gaat om het aanvragen, er daadwerkelijk mee bankieren is stap 2 (hoop ik…)

Bijdrager
    ParadoX

Jemig wat vreemd ik gebruik het al heel lang in in Safari en dat werkt echt perfect.

Ik heb niks speciaals ingesteld.

Bijdrager
    Sad

Ja ik werk er ook al eeuwen mee in Safari en met de laatste updates ook geen probleem. Pop-up killer gewoon aan.

Misschien is alleen de “aanvraag” pagina niet helemaal compatible.

Bijdrager
    MacMoritz

Het verbaast mij ook, juist omdat ik op dit forum zulke positieve berichten lees…
    Nu ja, de aanvraag is rond met IE, afwachten dus of het inloggen & daadwerkelijk bankieren straks wel werkt…

Bijdrager
    Uxmal

Bij mij ook perfect.:)

Bijdrager
    cabbie

No problemo hiero!

Bijdrager
    Zout

Ja het inloggen werkt ook wel, het aanvragen van de dienst zelf werkte dus niet. Ik surf zelf veel met firefox, die doet over het algemeen alles gewoon goed.

Bijdrager
    nathalief

Bij mij werkt het ook prima. Ik kan me wel herinneren dat toen ik het bankieren via internet bij ABN ging aanvragen, ik hetzelfde probleem had (sprong iedere keer terug naar beginscherm) . Maar als je het eenmaal hebt aangevraagd (met andere browser), kun je prima internetbankieren via ABN AMRO met Safari. :lol: :?

Bijdrager
    pbgerard

hier werkt het ook prima.

misschien even de cach bestanden van safari leeg maken ??

Bijdrager
    @GHB

Aanvragen weet ik niet. Maar Internetbankieren werkt perfect!

Bijdrager
    mereltje

Maar aanvragen hoeft toch maar een keer? Dus dan doe je dat toch gewoon met firefox ofzo en daarna wel met safari inloggen. Ik heb de aanvraag toendertijd in IE gedaan en daarna met safari echt aan het bankieren geslagen. Bij mij werkt alles perfect! :lol:

Bijdrager
    Sad

En natuurlijk wel klagen bij de ABN helpdesk dat het aanmelden ronduit K. met P. was. Maar dat je erg blij bent dat ze Safari ondersteunen! :mrgreen:

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.