3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    computer space

Internet thuis opties (data-only)

De samenvoeging van Ziggo/UPC begint ook merkbaar te worden in de rest van de vast-internetwereld. Onze optie voor low-budget glas is recent de nek omgedraaid: 35€ voor 60/60 mbit is nu 45€ voor 100/100.

Ik neig nu weer naar ADSL, dat is voor basisinternet veel voordeliger, maar dan moet KPN een oude kabel opgraven (bij KPN zelf kan ik ADSL kiezen als ik huisnummer kies met toevoeging OUD!!). Op dit adres stonden oude huizen, en de nieuwbouw is enkel met glas/UPC aangesloten.

Tele 2 heeft dan nog hun 24GB 4G bundel, maar dit kan ik nergens als Sim-only vinden, dan zou ik zo’n sim in een MiFi kunnen stoppen.

Vragen:
    – Wie heeft ervaring met KPN telefoonlijn opnieuw laten aanleggen? Is dat te doen?
    – Zie ik nog een glasaanbieder met scherp tarief over het hoofd?
    – Zijn er mensen die bijvoorbeeld 500/500 glas nemen en dit met een paar huizen delen? Voor/nadelen?
    – Welke provider biedt maandelijks aanpassen snelheid bij glas? Nu kan het eens per jaar.

Bijdrager
    Wyodor

Opnieuw telefoon aanleggen?

Ik heb de indruk dat KPN alle koper aansluitingen wil omzetten naar glas.

Binnenkort word mijn Internet+Bellen abonnement (via ADSL) gratis omgezet naar glasvezel. En het abonnement blijft hetzelfde.

Het verzoek kwam van KPN.

Informeer eens bij KPN hoe dat zit voor nieuwe aansluitingen.

Bijdrager
    IGBA

Als je voor de KPN-optie kiest, dan is dit misschien interessant om te weten:
    http://electronica.infonu.nl/telecom/95188-geen-isra-punt-in-huis.html

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.