8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Dimmick075

Internet stream fullscreen op tv

Beste,

Kan iemand mij helpen om een stream van internet fullscreen op mijn tv te krijgen?

Als ik mijn chrome pagina fullscreen zet gaat het op mijn mac naar een speciaal scherm dat ik niet naar mijn tv kan slepen.
    Heeft iemand hier een oplossing voor?

Dankje!

Bijdrager
    freezer118

Eerst chrome 2x openen. Dat doe je door een tabblad weg te slepen, zo onstaan er 2 crome schermen. Nu kun je er 1 naar de tv zetten en fullscream maken en de andere blijft normaal op je mac scherm staan

Bijdrager
    SunKeeper

Mooie uitleg, maar iedere versie van OS X van de afgelopen jaren gaat er anders mee om.

Over welke OS X-versie hebben we het hier nou:?:

Bijdrager
    Dimmick075

OS X Lion.

Ja dat heb ik gedaan. Maar dan krijg ik op mijn tv het bekende grijs achtige apple scherm te zien en dan komt de fullscreen terug op mijn mac..

Bijdrager
    SunKeeper

OK. OS X Lion gaat er heel erg onlogisch mee om, dat is de reden dat je ermee worstelt.
    @freezer118 gebruikt waarschijnlijk een andere versie van OS X. Doordat het in Lion dramatisch werkt heeft Apple het later (vooral Mavericks) aangepast.

Als ik het nog goed weet moet je eerst het venster uit full screen halen en op je bureaublad zetten. Dan Mission Control openen en het venster op dat moment naar het bureaublad op je andere scherm slepen. Vervolgens erop klikken zodat je uit Mission Control gaat.
    Vanaf dat moment kun je de internetstream via het knopje in de videospeler full screen zetten en dan zou die op het juiste scherm moeten blijven.

Ik weet het niet 100% zeker, mocht het niet zo werken, correct me if I’m wrong.

Bijdrager
    Dimmick075

Werkt niet helaas. Wel bedankt voor je input! Misschien binnekort toch maar upgraen naar mavericks.

Raad je dat aan voor een macbook pro 15-inch, medio 2010 ?

Bijdrager
    SunKeeper

Op zich wel, maar ik weet niet welke programma’s je gebruikt en wat je verder met je Mac doet.
    99% van de taken werkt prima, maar als jij net die 1% van de werkzaamheden doet die niet helemaal soepel lopen krijg ik de schuld.;)

Dus loop even RoaringApps na als je twijfelt. Is dat geen probleem, dan zal over het algemeen je Mac alleen maar beter draaien met Mavericks. En het kost je niets.

I.i.g. Mission Control is flink verbeterd en gaat normaal en logisch met meerdere schermen om.

Bijdrager
    Dimmick075

Top man! Bedankt voor de link.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.