30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 31)
  • Q:

Bijdrager
    wessel1512

internet prodlemen

halo omt ik hep problem met de netbrowser en spotifiy kan imant mij daar me helpen

het problem is onstaan naar dat ik os x yosemite en het problem is dat ik niet google han openen en de spotify servers kan onvangen
    heeft iemant op dit problem of weet je de oplosin wil je dat dan in het topik zetten vrindeliken goroed wessel

Bijdrager
    bArtificial

Misschien ben ik een botte lul, maar ik heb echt het gevoel dat we hier collectief in de maling genomen worden. “Yosemite” foutloos spellen maar “probleem” niet…?

Bijdrager
    SunKeeper

Hij probeert nu alle spellingssuggesties toe te passen, dat is duidelijk te zien vergeleken met sommige eerdere posts.

Daarom de wisselende spelling, Autocorrect herkent niet altijd alles.

Bijdrager
    Usain

Yo wessel,

Ik zie dat je steeds dezelfde fouten maakt. Is het niet slim om die fouten automatisch te laten vervangen door OS X.
    Dit doe je in de systeemvoorkeuren, dan ga je naar toetsenbord en dan naar het tabje “tekst”

Bijdrager
    SunKeeper

LOL, hoelang je dan die lijst wel niet moet maken…:-D alle mogelijke verkeerde spellingen van ieder woord.

Bijdrager
    wessel1512

dat woord nog een landen klus

maar ik ben heer voor mijn internet niet voor autocorrect:-D
    dus graag naar het topic terug

Bijdrager
    wessel1512

ps ben re me bezig

Bijdrager
    MouseMighty

Om je toch nog even verder te helpen met je taalprobleem, gebruik je Safari? Want als je Firefox gebruikt kan je het font veranderen. Als grafisch ontwerper klinkt dit heel raar maar gebruik de Comic Sans, dat is een font dat voor mensen met dyslexie beter te lezen is.:wink:

Volgens mij kan je met TinkerTool ook het font op je systeem veranderen maar dat weet ik niet zeker (ook niet of die al compatible is met Yosemite). Kijk wel uit met dit soort tooltjes overigens.

Bijdrager
    wessel1512

HALO het lukt niet om het Internet te laten werken niet in safari en ook niet in chrome
    en alen apps Di Internet nodig te hebben

Moderator
    Mac Daddy

Dan heb je dus geen internet op die computer. Hebben andere computers/apparaten in huis wel internet? Zo ja. Staat je wifi aan? Zo ja. Krijg je een goed IP adres van je router?
    Werkt het wel met een UTP kabel?

Bijdrager
    wessel1512

Go mijn Internet daar aan anders kan ik dit tog niet bij hadden

Nog wat info Chrome geeft aan err_time_out

Bijdrager
    wessel1512

nix werikt maar vermt genoeg han ik wel de omt wepseit landen en di van apple maar dan hawd het op

Bijdrager
    wessel1512

dezen problemen zijn begonen toen ik osx 10.9 naar os x yosemite opdataen

Bijdrager
    wessel1512

het wort rader en rader

Bijdrager
    wessel1512

Bijdrager
    wessel1512

Bijdrager
    wessel1512

Bijdrager
    wessel1512

en het lijkt er op bat hij dit alen doet me siets di over anderan servers zijn verdeelt

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Ga eens naar Systeemvoorkeuren > Netwerk. Selecteer daar vervolgens de actieve verbinding (staat een groen bolletje naast) en klik onderin op het min-teken (-). Klik vervolgens op het plusteken er naast en selecteer dezelfde interface als je net verwijderde actieve verbinding (b.v. wi-fi, ethernet of Thunderbolt). Geef het een naam (of laat de standaard naam staan) en klik op Creëer.

Levert dat wat op?

Bijdrager
    bbqwerty

Heb je je mac al eens opnieuw opgestart?
    Zo ja en nog steeds problemen -> probeer even met een nieuw account in te loggen op je mac en kijk of je het probleem nog steeds hebt.

Bijdrager
    wessel1512

moeder van Wessel typt.

ik heb met wessel de suggesties van Waffle en bbqwerty geprobeerd. hij heeft mij erbij gevraagd om het voor hem goed te kunnen lezen zodat hij niets verkeerd zou doen.

waffle: we hebben het geprobeerd, maar het resultaat blijft hetzelfde.
    bbqwerty: we hebben het geprobeerd. op mijn account werkt het internet wel goed. terug gegaan naar het account van wessel, probleem is er nog steeds

hebben jullie nog suggesties wat het nog kan zijn?

Bijdrager
    SunKeeper

Als er een snelle oplossing nodig is zou je een nieuwe account erbij kunnen maken.

Daarna stuk voor stuk de gegevens van de oude naar de nieuwe account overzetten. Test uiteraard eerst of een nieuwe account goed werkt.

Bijdrager
    wessel1512

Het hoeft niet gelijk maar ik wil graag wel een oplossing voor het probleem en Di opleiding graag dat ik ook op mijn acht kan blijven zitten

Bijdrager
    bbqwerty

Misschien heb je je firewall gek ingesteld? probeer die eens uit te zetten

Instellingen -> beveiliging en privacy -> firewall -> slotje openen -> firewall uit

Succes!

Bijdrager
    wessel1512

Ik zal het vanavond proberen maar geef nog wat meer succes vat het kan zijn dat houdt ik me wel bezig met school

Bijdrager
    wessel1512

Halo omt ij het weer een melig gekregen
    weet iemand wat dit in hawd de error is
    kcferrordomaincfnetwork fout 2

Bijdrager
    Usain

DNS probleem. Voeg google’s DNS server toe (8.8.8.8,8.8.4.4) bij je internet instellingen.

Bijdrager
    wessel1512

Het is al opgelost met Hulp van het netwek hulpprogramma’s

Bijdrager
    wessel1512

Kan omt ook me helpen tekst in te stellen noem graag onder de topic antwoord wat ik fout getipt hep dan kan ik het instellen en met dat help ik iedereen me

Ps mensen als danto zullen hè aan mij minder ergeren:-D

Bijdrager
    Usain

Hep = heb
    Getipt = getypt
    Netwek = netwerk
    Halo = hallo

Maar complimenten wessel, het ziet er al leesbaarder uit in vergelijking met je eerste topic.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 31)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.