3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    iNiels1984

Internet problemen Time Capsule

Goedemiddag mede forum gebruikers!

In heb, denk ik, een ingewikkeld probleem… Sinds de installatie van Lion heb ik grote problemen met de internet verbinding. Het vreemde is, ik kan wel emailen, kan wel radio streams beluisteren via iTunes en heb gewoon verbinding met m’n Time Capsule. Op de Time Capsule zijn ook andere computers aangesloten en die hebben geen problemen. Als ik kijk bij Netwerk- Diagnostische info staan alle balletjes op groen. Voor jullie info, ik gebruik een Mac Pro van vorig jaar. Soms werkt de internet verbinding prima maar dan kan het ook zomaar ineens weer wegvallen… Het modem heb ik al vaak herstart en gereset, dan werkt het internet weer even maar daarna is het weer raak…

Volgens mij staan de instellingen van m’n Time Capsule goed, brugmodus, DHCP word geregeld voor de livebox van Online. Ik heb al zo’n tijd zitten puzzelen maar ik kom er niet uit, zelfs al gedacht om het systeem er misschien helemaal opnieuw op te zetten maar dit lijkt me ook geen oplossing.

Hopelijk hebben jullie een idee wat het kan zijn, ik ben het spoor volledig bijster…:(

Bijdrager
    stavos
    Bijdrager
    iNiels1984

Ah, ik ben dus niet de enige… Hopelijk komt Apple heel snel met een update want dit is echt vreselijk irritant!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.