2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Bliss

Internet problemen bij Virtual PC 6.0 en Windows 2000

Ik heb onlangs virtual PC 6.0 geinstalleerd met windows 2000 om software voor mijn palm te kunnen gebruiken. Ik kan alleen niet via windows op internet komen. Op de een of andere manier herkent windows niet mijn Mac (die als DHCP server fungeert) en ik dus niet online kan. Ik heb reeds via de FAQ van Virtual P alles geprobeert wat ze me vooestellen, maar het probleem is nog niet opgelost. Ik draai op een iMac 500 MHz, met 10.2.6 en ADSL van Planet met een alcatel speedtouch home ethernet isdn modem
    iemand nog een idee??

Bijdrager
    Bliss

Probleem is opgelost. Het zat in een firewall waarvan ik dacht dat ie niet meer actief was op mijn computer. Het deinstalleren van FireWalk X loste het probleem op.

ik dacht ik zal het even posten, misschien dat het een oplossing kan zijn voor iemand anders.

Dolf

PS: voor een soortgelijk probleem (en oplossing) zie hier http://www.macfixitforums.com/php/showflat.php?Cat=&Board=Forum36&Number=499348&Forum=&Words=virtual%20pc&Match=Entire%20Phrase&Searchpage=3&Limit=25&Old=allposts&Main=499348&Search=true#Post499348

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.