4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Jbos

internet pagina laad soms niet en youtube/soundcloud haperen

hallo,

ik heb de laatste tijd dat mijn mac moeite heeft met internet pagina’s, in het plaatje zie je dat er komt te staan host vastellen dat is met de chrome browser het probleem doet zich ook voor in safari.

meestal laadt de pagina dan niet meer, soms duurt het een tijd, na een aantal keer refreshen komt de pagina uit eindelijk naar voren.
    tevens stopt hij soms met afspelen van youtube video’s of soundcloud.

ik weet niet precies hoe ik het probleem verder goed kan uitleggen. maar wie heeft er tips ?

Bijdrager
    TKroon

Ik heb er ook last van. Is vrij vervelend inderdaad… Ik ben wel nieuwsgierig waarom je Chrome gebruikt. Zo te zien heb je een MacBook namelijk (accu-symbool), Safari is een flink stuk energiezuiniger dan Chrome. Browsetest van Tweakers was geloof ik 11 uur met Safari tegen 7 uur met Chrome. Just FYI:)

Bijdrager
    Jbos

ben gelukkig niet de enige met dit probleem, nu nog een oplossing :D.
    ik kwam van een windows laptop en daar werkte ik ook met chrome, gewoonte dus dat ik hem heb over genomen.
    misschien dan toch maar echt omschakelen.

Bijdrager
    Jbos

het probleem is nog steeds niet oplost ok al maak ik gebruik van safari. het vrapanten is dat alleen mijn mac last heeft van deze storingen. hoe kan ik achterhalen wat het probleem is ?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.