-
KPN levert Direct ADSL en dat is zonder telefoon abonnement. Orange (Wanadoo) heeft iets vergelijkbaars. Als je dingen wilt vergelijken dan kan je ook kijken op http://www.bellen.com
”woopz”Ja vroeger, 6 jaar geleden gehad
Goed voor emails ophalen, meer geduld heb ik niet
Ja, dat heb ik ook. Maar helaas zijn de mogelijkheden beperkt in m’n nieuwe tijdelijke stulpje :?.
”mcdaddy”KPN levert Direct ADSL en dat is zonder telefoon abonnement. Orange (Wanadoo) heeft iets vergelijkbaars. Als je dingen wilt vergelijken dan kan je ook kijken op http://www.bellen.com
Dank, ik ga eens kijken. Ben zelf al jaren klant van Orange, met goede ervaringen dus wat dat betreft heeft Orange een streepje voor.
Als je je telefoonlijn bij kpn opzegt, en dit doorgeeft aan te telefoonaanbieder rekent kpn de huur van de telefoonlijn door aan je internetaanbieder. Je rekening bij je internet aanbieder wordt dan gewoon +/- 9.95 duurder (prijs van belbudget abbonnement). Je wint er niet zoveel mee dus…
Vroegah heb ik in mijn oude huis gewoon mijn telefoon opgezegd. Dan betaal je helemaal niets voor kpn abbonnement of huur. Probleem is dan wel dat je telefoonlijn en nummer vogelvrij is. ALs je buren een nieuwe lijn nemen kanj het zo zijn ndat jou “vrije” telfoonnummer gebruikt wordt. Dan is je ADSL ook weg….
ALs je dat risico niet wilt lopen, zou ik gewoon bij dKPN blijven, het scheelt rompslomp en je kunt makkelijker switchen van ADSL-proveder. Voorts heb je altijd nog een telfoonnummer voor noodgevallen.
Ik ben toevallig net aan het orienteren op internet aanbieders, maar ik zie door de bomen het bos niet mee.
Klopt het dat je bij adsl dus verplicht bent minimaal 9,95 (belbudget) per maand naar KPN te brengen?
Ik ben niet zo’n fan van vaste telefoon en al helemaal niet van kpn.En zou iemand mij kunnen vertellen waarom iedereen liever ADSL heeftt dan kabel?
Ik wil het liefste internet voor (in totaal) niet meer dan 25 euro per maand.
Alvast dank
”timmyboy”Ik ben niet zo’n fan van vaste telefoon en al helemaal niet van kpn.
En zou iemand mij kunnen vertellen waarom iedereen liever ADSL heeftt dan kabel?
Ik wil het liefste internet voor (in totaal) niet meer dan 25 euro per maand.
Alvast dank
Mischien internet via de kabel wat voor jou?
UPC/Chello heeft al jaren een abonnement waarbij je naast je kabelmodem ook een telefoonlijn kan krijgen. Het is een soort VOIP avant la lettre, mijn broer heeft het al jaren zonder een enkel probleem. Alleen als de stroom uitvalt kan je niet bellen, dat is het enige nadeel – maargoed nu doet je DECT het dan ook al niet meer.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.