8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Jordan_D

Internet meter?

Wie o wie weet of er een programmaatje is of plug-in utility. Wat laat zien wat ik aan het up en downloaden ben. Dus dat ik in een metertje zie wat er gebeurt met m’n verbinding. Met andere woorden een internet snelheidsmeter. Heb al wat gevonden bij KPN dat heet “Nuria” maar uiteraard geen OSX support. HEb wel al een mail gestuurd. Dat ik het zeer op prijs zou stellen als ze zoiets voor de mac ontwikkelen. Maar ik heb zo’n vermoedden dat iemand het al ontwikkeld heeft. En ik niet goed zoek.

Somebody….?

Bijdrager
    Herman

Menumeters te vinden op Version Tracker.

(deze vraag is al duizend keer gesteld ….)

Bijdrager
    suicide

en de search doet het hoor

Bijdrager
    Jordan_D

Ok ik zal de vraag anders formuleren. Ik zoek een internet speedmeter en dan iets anders dan menumeters.
    De reden is dat menumeters zich in m’n menubar nestelen. En zich zelf een beetje opdringt. Ik wil gewoon een floating schermpje wat een geeft wat na buiten wordt gepompt en wat er na binnenkomt.

Bijdrager
    tarun

Ik gebruik naar volle tevredenheid de widget Netpulse van Konfabulator. Deze geeft het in en uitgaande verkeer in een zwevend schermpje.

Bijdrager
    June
    ”Jordan_D”

Ok ik zal de vraag anders formuleren. Ik zoek een internet speedmeter en dan iets anders dan menumeters.
    De reden is dat menumeters zich in m’n menubar nestelen. En zich zelf een beetje opdringt. Ik wil gewoon een floating schermpje wat een geeft wat na buiten wordt gepompt en wat er na binnenkomt.

dan is dit iets voor je: http://www.starcoder.com/xrg/themes/index.shtml
    En en menumeters kan ook alleen maar je netwerk stats laten zien;)

Bijdrager
    Jordan_D

Kijk, June knows. Wat ik bedoel. Thnx. Helemaal top.

Bijdrager
    Tomaat

Is er ook een soortgelijk tooltje om in je bovenbalk te planten?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.