6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    bigapple

Internet Ipod Touch

Bestaat er een apps waarmee je op de Ipod Touch 3G continu een internetverbinding hebt, indien je buiten het bereik komt van je eigen netwerk.
    Als ik op de ipod met een navigatieapps een wandelroute loop, moet ik toch via internet of gps de route kunnen volgen?

Bijdrager
    Hansi2124

Nee, dat is niet mogelijk. Met je draadloze huistelefoon heb je hetzelfde.

Geblokkeerd
    Anoniem

Hoe wou jij in een iPod dan een 3G ontvanger bouwen?

Maar heb jij een navigatie app als TomTom of Navigon, dan heeft ie sowieso geen internet verbinding nodig. Dus dat scheelt. Tweede vraag is dan of je iPod wel een GPS ontvanger heeft. Weet ik eigenlijk niet.

Bijdrager
    KarelWillem

Nee, je iPod touch kan alleen maar gebruik maken van GPS met een actieve houder zoals van TomTom, Navigon of Mio.

En die zijn niet echt mobiel, maar voor vast gebruik in de auto. Dus daar heb je weinig aan.

Geblokkeerd
    Anoniem

Kijk aan, dus je kan d’r via de Dock connector wel een GPS module aan hangen? Of is’t blauwtand?

Hoe dan ook, het gaat dus weinig zin hebben tenzij je d’r nog extra geld tegenaan gooit.

Bijdrager
    KarelWillem

Het kost je ruwweg minimaal 80 euro extra. En is alleen bruikbaar in de auto.
    Of als je bereid bent een carkit en een 12 volt stroomvoorziening mee te sjouwen.

http://www.iphoneclub.nl/47063/review-navigon-carkit-voor-de-iphone/

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.