4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    cokie

internet bestanden in OSX

Hoi,

ik heb een filmpje (reclame fimpke) bekeken op het internet vorige week, en ik zou het willen op men computer zetten. Maar ik weet de website niet meer en ik kon gelijk niet rechtsklikken om bestand op te slaan. Nu hoe kan ik in OSX, bestanden zoals een filmpje terugvinden (zoals in windows kan je dat terug vinden in je tijdelijke internet bestanden) zodanig dat ik het filmpje vind.

thx

Bijdrager
    computer space

Best kun je Quicktime pro kopen. Dan heb je wel een rechter-muis opsla functie.
    De cache van Quicktime downloads is niet te gebruiken om files uit te halen, en de caches van verschillende browsers zijn ook erg cryptisch.

Bijdrager
    zero200

als je het .mov bestand in je safari opent dan kun je ook in het locatie balkje (waar je altijd http://www.macosx.nl:wink: intikt) [alt] + [enter] typen.
    Dan slaat download die hetgeen waar het url naartoe wijst.

Bijdrager
    macpro

Om terug te zoeken naar iets wat je een week geleden hebt bekeken kun je volgens mij het beste Safari zelf openen.
    Ga dan in het Geschiedenis menu naar de datum waarop je denkt dat je de film hebt bekeken en zoek door de lijst met sites die je hebt bezocht.
    Niet de meest efficiƫnte, maar ik kan zo gauw geen andere bedenken.

Zoeken op de schijf naar .mov of .avi of zo levert geen bestanden op uit de Safari cache.
    En de cache bestanden van Safari zien er niet echt leesbaar uit.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.