7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    pepijn-paans

Interne HD macbook pro

beste,
    sorry dat ik kort door de bocht even dit topic maak, in mijn haast geen tijd om grondig het forum door te spitten.
    mijn interne HD van mij macbook pro 15″ i5 2.4 (medio 2010) is gisteren gesneuveld, heb tot 2 uur in de nacht het proberen te repareren via diskutility in lion recovery, zelfs met terminal aan de gang gegaan maar een enkele partitie maken lijkt niet meer mogelijk om Lion op te installeren.
    ik ga dus een nieuwe HD kopen,
    welke zijn kwalitatief goed en eenigsinds snel?
    320 GB voldoet voor mij.
    hoop snel van u te horen.

mvg,
    pepijn paans

Bijdrager
    makasa

ik heb een ocz vertex 3 120gb geplaatst in mijn mbp 2007. Werkt erg fijn en snel nu. Ik had een 320gb 7200 rpm schijf. Die was ook goed maar de accu was wel wat sneller leeg.

Bijdrager
    pepijn-paans

Ik wil geen ssd, te duur nAr mijn idee, wil een 320Gb 5400 rpm maar weet niet waar het precies aan moet voldoen, dus ieman suggesties voor een goede schijf met die specificaties?

Bijdrager
    johnkeates

Western Digital Scropio Blue, ZONDER 3D-Protect of rare sensors! Want die heeft Apple extern al ingebouwd en dat geeft problemen. Elke 2.5 inch SATA schijf zal werken.

Bijdrager
    pepijn-paans

Dankjewel voor de reactie, wat is een goede online winkel om deze schijf te bestellen?

Bijdrager
    johnkeates

Die zou je kunnen nemen, maar voor 5 euro meer heb je een veel snellere, of voor 4 euro minder, heb je er een die even snel is, maar dan 500GB ipv 320GB.

Even groot, maar sneller:
    http://tweakers.net/pricewatch/217745/western-digital-scorpio-black-wd3200bekt-320gb-sata-300-16mb-7200rpm.html

Goedkoper, even snel, maar groter:
    http://tweakers.net/pricewatch/223176/western-digital-scorpio-blue-wd5000bevt-500gb-sata-300-8mb-5400rpm.html

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.