6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    deSpaanseRente

internationaal SMS

Heeft iemand ervaring met apps waarmee je goedkoop internationaal kan smsen als je zelf in het buitenland (VS, buiten EU) bent?

Ik vind wel diverse apps, maar het valt me op dat het – zoals bij skype – per SMS veel duurder is dan nog maar één minuut bellen.

Moderator
    Night
    Bijdrager
    wouter57

Wel een dure reis naar de VS maar bezuinigen op SMSjes. Hetzelfde als een vette Mercedes rijden en boodschappen doen bij de ALDI. Maar is er nu echt niemand bij je in de buurt met een smartphone waarmee je mag WatchAppen of zoiets dergelijk. Online via hotspots bied zoveel mogelijkheden.

Bijdrager
    Napsju

@wouter57, Reizen hoeft helemaal niet duur te zijn. Zeker niet als je bijvoorbeeld nogal simpel kan bezuinigen op de kosten van vliegtickets, hotels of huurauto’s. Of gewoon iets kleins als je mobiele telefoon. Wat is er trouwens mis met de ALDI?

Ik bel en SMS nogal veel vanuit en naar het buitenland via RebVoice en FreeVoipDeal. Vergelijk de tarieven maar eens. Werkt goed en is niet duur.

Bijdrager
    wouter57

Ik heb niets tegen ALDi maar het staat zo raar als je met een Nieuwe Mercedes komt aanrijden.

Bijdrager
    deSpaanseRente

Laat die discussie aub. Die heeft hier niets mee te maken en vertrekt vanuit veronderstellingen terwijl je niet weet waarom Ik de vraag stel, noch de reden dat ik daarheen ga.

Ik heb een iPhone, de andere persoon heeft geen smartphone. Whatsapp is dus jammer genoeg geen optie en een halve euro per SMS vind ik nogal overdreven, vandaar mijn vraag voor eventuele alternatieven.

Alvast bedankt Napsju:)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.