15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:

Bijdrager
    mowat

Intermactivity , het Belgische Macforum is ermee gestopt.

Ik lees elke dag wel eens de laatste topics op One More thing , op macfreak en op ons Belgische forum Intermactivity.

Tot mijn spijt moest ik vandaag lezen dat de site niet meer bereikbaar is en ook niet meer terug zal opstarten.

Ik ben meer dan 10 jaar lid geweest van die macclub en heb er heel veel geleerd en af en toe ook wat mensen kunnen helpen.

Ik bedank langs deze weg , want langs de site van intermactivity kan ik dat niet meer , alle mensen die dit forum mee op gang gehouden hebben en die velen met mackennis geholpen hebben.

Met zekerheid  blijven het team en al die leden macfans en zullen ze vrijwel zeker ook regelmatig te horen/lezen zijn op deze site. Vele namen heb ik de laatste tijd hier al regelmatig zien passeren.

Dus nogmaals , bedankt Intermactivity en team en leden en we zien mekaar zeker terug op volgende topics.

Mowat

• Dit onderwerp is gewijzigd 4 maanden, 4 weken geleden door  mowat.

Bijdrager
    TheBigZ

Alle “Nederbelgen” bedankt! 😉

Bijdrager
    GoeieDag

Als je van MI hier komt, zal het wel even schrikken zijn… 👿

Bijdrager
    Raf.be

Inderdaad, dank aan het IM-team. Ik leerde het forum 15 jaar geleden kennen toen ik mijn eerste Mac kocht (een G4 eMac), en kwam er graag. Jammer dat het nu afgelopen is.

Hier staat trouwens wat meer uitleg van het IM-team: https://vaarwel.intermactivity.be

• Deze reactie is gewijzigd 4 maanden, 3 weken geleden door  Raf.be.

Bijdrager
    Shmoo

Kunnen we de verantwoordelijke ook nog ergens pijpen, voor bewezen diensten, of is het alleen maar een kwestie van met zoete woordjes strooien!?

Bijdrager
    koen

Gôh, nog nooit van gehoord. 🤔

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

<p class=”cite”>Shmoo op 25 mei 2018 om 12:33</p>
    Kunnen we de verantwoordelijke ook nog ergens pijpen, voor bewezen diensten?

Jij gaat er zomaar vanuit dat de verantwoordelijke een man is 😉?

Bijdrager
    Shmoo

Als het een vrouw was, dan was die site nu niet failliet geweest. 🤣

Moderator
    Night

Dan had de site nu zeker rode lampjes in de hoek gehad, @shmoo?

Bijdrager
    EagerB0bNerd

Macfreak gaat ook stoppen lees ik hier.

Bijdrager
    GoeieDag

Jij bent eigenlijk toch ook al 10 jaar dood, EagerB0bNerd?

Bijdrager
    Shmoo

<p class=”cite”>EagerB0bNerd op 26 mei 2018 om 00:58</p>

Da’s wel heel oud nieuws. <—- 2007

MacFreak heeft zelfs een aantal nieuwe aanmeldingen vanuit België gehad op de site vandaag.

Moderator
    Pete.Z

<p class=”cite”>EagerB0bNerd op 26 mei 2018 om 00:58</p>

Nostalgie…..

Bijdrager
    EagerB0bNerd

Lol, toen ik het bericht over Intermactivity (verder nooit van gehoord) moest ik opeens aan macfreak denken. Hoe het daarmee zou zijn en of ze nog bestonden. En wat doe je dan? Juist, Googelen. Google vindt het bericht blijkbaar belangrijk genoeg om het op positie 2 te plaatsen, óf er is sindsdien niets belangwekkends gebeurd bij Macfreak wat een goede positie in de zoekresultaten rechtvaardigt. En, het blijft een leuk bericht om af en toe te lezen, zelfs na 10 jaar.

Bijdrager
    Shmoo

Dit soort sites verdwijnen natuurlijk niet voor niets en al dat emotionele gefriemel er over alsof je schoonzus veel te vroeg is overleden, daar kan ik al helemaal niet goed tegen.  Als je dat soort dingen uitspreekt dan ben jij de hater of iemand die een ander iets niet gunt maar die situatie is helemaal niet eens aan de orde.

Feit is dat er dagelijks 7 leden actief waren en wanneer ze de boel dan opdoeken (zoals nu) dan hebben ineens 521 leden iets te zeggen en dan met name lieve woordjes over hoe geweldig het wel niet was en hoe jammer het is. Zo’n eigenaar denkt dan op zo’n moment waar waren jullie al die tijd. !?!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.