11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    BlackMAC

interactieve Tv van KPN of Hetnet

Ok, dit is vaker besproken, maar de aanbiedingen en ontwikkelingen gaan zo snel, dus wilde ik weten wat en hoe de ervaringen zijn op dit moment.
    Ik sta op het punt om een Abo te nemen op interactiev Tv, bellen en internet van Hetnet, maar die van KPN bied een snellere internet van 8mb, en bij hetnet is dat 4mb.
    Als ik KPN zou doen, moet ik “overstappen” en ik lees zoveel problemen bij het “overstappen” naar een ander.
    Ja ik weet, KPN en Hetnet zijn hetzelfde, en toch moet je gek genoeg overstappen.
    Bij hetnet hoef ik alleen mijn abo wijzigen.
    Eigenlijk is daar het antwoord al, maar wilde toch even jullie mening checken.
    Wie is recent overgestapt op interactiev TV, bij wie en hoe is de ervaring ermee, valt het uiteindelijk tegen met wat je moet betalen, hoe is de ondersteuning met de Mac?
    Laat even weten..

Bijdrager
    Taconew

Zolang er Digitenne in het spel komt zeg ik: “NIET DOEN”.

Ontvangst is om te huilen, indien er een brommer/scooter voorbij rijdt mag je even genieten van een plaatselijke sneeuwbui op je televisiescherm. Klantenservice KPN van Digitenne is enorm traag.

Daarnaast is een internetverbinding van 4 of 8mbit ook niet echt vlot te noemen, Telfort heeft bv ook een internetverbinding van 20 mbit voor 19,95, neem je er telefonie bij betaal je 10 euro extra.

Televisie blijf ik voorlopig mooi bij de kabelaanbieder.

Bijdrager
    Magistic

Hij heeft het niet over Digitenne, maar over Interactieve TV van KPN.

Bijdrager
    KarelWillem
    ”Taconew”

Zolang er Digitenne in het spel komt zeg ik: “NIET DOEN”.

Ontvangst is om te huilen, indien er een brommer/scooter voorbij rijdt mag je even genieten van een plaatselijke sneeuwbui op je televisiescherm…..

Het is in dit geval TV via de Internet-aansluiting.

Je krijgt er wel (semi)gratis Digitenne bij om – bij het geval van meer dan één TV – overal in huis TV te kunnen kijken.

Bijdrager
    fnk

Ben een treveden gebruiker sinds de testfase….

Het is wel anders kijken dan kabel (effe wachten), en hersenloos zappen moet je je afleren.

Bijdrager
    Falcon

Technisch zijn beide opties precies gelijk.

Bijdrager
    Yosemite
    ”fnk”

Ben een treveden gebruiker sinds de testfase….

Het is wel anders kijken dan kabel (effe wachten), en hersenloos zappen moet je je afleren.

Ik heb digitale tv via de kabel en daar gaat het zappen ook heel traag; dat is een probleem wat alle digitale tv varianten hebben.

Bijdrager
    henzepietje

ik ging over van Planet internet naar Interactieve tv + internet van KPN en heb niet te klagen. In de andere kamers staat het kastje van digitenne. Alleen bellen is minder prettig geworden, nl een enorme echo.

Bijdrager
    Sunneh

Hmz… dit is een interessant onderwerp voor me pa, die zit dus ook te kijken naar Bellen + Internet + Kabel. Ben wel benieuwd hoe hier meer op gereageerd gaat worden..

Bijdrager
    BlackMAC

Jammer dat er niet zoveel reacties hierop zijn, of er zijn er nog weinig die dat hebben.
    Nadeel is tegenwoordig dat de onderwerpen die je plaatst, razendsnel van de voorpagina verdwijnen ivm vele gebruikers “problemen” . maar helaas.
    Blijf dus bij Hetnet omdat ik het verhuizen niet ga riskeren voor Kpn gezien de vele problemen en vertragingen die je leest, dus ik voer gewoon de upgrade via hetnet.
    Over 4 weken verwacht ik het gehele installatiepakket. Ik zal dan mijn bevindingen hier plaatsen.
    Nog bedankt voor jullie reacties!

Bijdrager
    roelboekel.nl

He,

Hier ook een tevreden gebruiker van iTV (zoals het eerder heette). Sinds de update met video’s huren via Videoland werkt dat ook prima en is het aanbod steeds groeiende… Hoef je tenminste niet te wachten op iTunes movie store.

Grtz,
    Roel

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.