13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    arjan3.14

Intel Mac aan de muur

Ik weet dat de intel en de isight versies van de iMac geen vesa mounts ondersteunen, maar:

heeft iemand het wel eens geprobeerd? De oude iMac mount op de nieuwe iMac te monteren bedoel ik.

Als de mount in het midden gewoon past, maar alleen aan de boven en onderkant een beetje steun mist omdat ie rond loopt zou dat eventueel opgevult kunnen worden…

Als er iemand is die de mount heeft, en de betreffende iMac ben ik benieuwd of er toch een kans is dat het lukt… Wie o wie?

Bijdrager
    AdriaanB

moet je dan niet ALLES draadloos hebben?

en kan iemand de link van de mount van de iMac G5 (zonder isight) sturen?

Bijdrager
    arjan3.14

Alles als in toetsenbord en muis ja. Stroom blijft over, maar er zit gelukkig een stopcontact vlak naast.

Moeten is niet eens, hij hangt boven de eettafel, ik kan ook een usb toetsenbord gebruiken, maar voor het opruimen is BT makkelijk.

Je vind hem door in de store te zoeken op vesa en iMac. Een link naar de store is een beetje tricky ivm sessies enzo.

Bijdrager
    Ewout

Ik heb sinds ik mijn Intellimac heb deze aan de muur hangen. Het is een behoorlijk karwei, zeker als je niet over de tools beschikt om de IntelMac VOLLEDIG te strippen. Aangezien de werkwijze van de iMac sinds de G5 Isight volledig anders is (je begint nu aan de voorkant met uit elkaar vissen) moet de Mac echt helemaal uit elkaar, het is gelukt en het resultaat is er dan ook naar. Als iemand mij kan vertellen hoe ik een foto kan bijvoegen, kun je het resultaat zien. Wel heb ik nog steeds een MightyMouse aan een draadje. Toetsenbord en netwerk etc. zijn draadloos.

Bijdrager
    arjan3.14

Ah, mooi, ik ben benieuwd naar plaatjes! Stap voor stap natuurlijk, met elk schroefje gedocumenteerd! :wink:

Nee ik zou heel blij zijn met een plaatje van je achterkant, nu ja die van je mac dan. Blijft de garantie eigenlijk van kracht? Nee zeg maar niets…

Hier staat hoe je plaatjes post:

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=36496

Alvast bedankt voor je illustraties!

Bijdrager
    Ewout

Nou komt tie dan….

Ik ben benieuwd… En ja je garantie zal in het gedrang komen, je beschadigt in ieder geval je backcover, vanwege de vier schroefgaatjes die je maakt…. Ik zal zien of ik de Mac van de week ook achterom kan fotograferen….

Ewout

Bijdrager
    Ewout

Ligt het nou aan mij of zie ik geen plaatjes????

Bijdrager
    arjan3.14

je moet vierkante haakjes gebruiken…

Bijdrager
    formulefan
    ”Ewout”

Ligt het nou aan mij of zie ik geen plaatjes????

hij bedoelde eigenlijk dit
    [code:1:9d7aef2b2b][img]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=12440[/img]
    [img]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=12441[/img]
    [/code:1:9d7aef2b2b]
    Dan krijg je het zoals hieronder:

Bijdrager
    arjan3.14

Ah, nu begrijp ik meteen waarom je niet de achterkant fotografeert, ik heb een beugel die van de muur af kan!

Bijdrager
    Ewout

Ja, die heb ik natuurlijk ook, het is zo’n overtrokken dure beugel van Vogel, maar dan moet ik dat even allemaal tussen de lopende zaken doen. Maar zo krijg je een indruk hoe het eruit ziet…:-)

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik zie je foto’s en het ziet er leuk uit, maar stoort die lamp het beeld niet enorm? Het lijkt me wel handig, lekker tijdens het eten met vrienden front row aanzetten. Lijkt me handig, maar ik zou (als ik al een iMac intel had) kiezen voor de garantie.

Bijdrager
    midas

wat is dit voor een mishandeling!!! schaam je:wink:

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.