7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    mcician

Intel – Logic – Export Movie

Ik heb wat rondgezocht, maar toch toch eens effe checken,

is het inderdaad een bug op Intels waarbij er geen audio meegaat bij de export van een movie ?

Iemand ervaring mee ?

thx

Bijdrager
    Mattnh

Welke versie van Logic heb je?
    Op de Intel-machines moet je minimaal 7.2 hebben.

Bijdrager
    mcician

laatse versie

Bijdrager
    Mattnh

It is BROKEN. I am a professional composer. I have bitched and bitched and bitched. When I first got my MBP I called the phone line. They told me it would be $100.00 or something to talk to a logic pro. So I call my store and a “genius” told me that it was working fine over the phone. I went down to ask him what he was doing and he basicly did every thing short of tell me he lied to me.

Now I have to make a wav, open Final Cut, drag in the video and the new soundtrack, then render it. PAIN IN THE F’in ASS. If I am doing a longform score I can’t even think about doing it on my intel MAC. Only on my PPC because it takes too long.

klik

Bijdrager
    mcician

idd, die had ik al gelezen, staat in mijn RSS feed …

maar ik wou toch effe zeker zijn, vandaar …

Bijdrager
    Mattnh

Ziet er niet persé goed uit.
    Ik voeg sowieso alles samen in FCP, maar dat moet je maar net willen…

Bijdrager
    mcician

tja,

ik ben geen video man, en heb geen FC …
    ik ben volop in volle deadline stress iets aan het afmaken (moet morgen op een presentatie in Londen zijn) , dit in samenwerking met een videostudio, maar wou al eens iets aan de opdrachtgever laten zien en horen … erg vervelend dat ik nu enkel de audio kan laten horen zonder beeld.

Niets aan te doen, hopelijk komt er snel een update …

iets anders Mattnh,

jij hebt hier misschien meer ervaring mee:

met zulke korte video commercials is het steeds zoeken en prutsen om een leuk muziekje en alle andere FX stuff op de beelden te krijgen.

Ik had vannacht het volgende probleem:

bestaat er een mogelijkheid in logic om op een plek waar je ruler staat,, daar een nieuwe maat te laten beginnen ? Ik doe dit meestal met de vorig maat te gaan veranderen in een 7/32 bv, maar deze keer kwam ik er niet uit om het op die manier op te lossen.

alvast bedankt voor je reacties:-)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.