3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Mich

Intallerapp voor mac

degenen die gaan zagen over het feit dat jailbraiken volgens hun illegaal is, willen die vroegtijdig deze topic verlaten, waarvoor dank.

jullie weten het al of niet, maar RIPdev heeft een app vrijgegeven waarmee je dus apps kan installeren op je iPhone zonder dat je hem hoeft je jailbraiken, heeft iemand dit al. ik ben namelijk wanhopig aan het proberen om het te downloaden maar dit wil niet lukken, safari blijft hangen aan 35,8 KB.

Bijdrager
    csteelooper

Interessant… RIPdev had een aantal hele interessante programma’s op de site staan, maar voorheen had men expliciet de melding erbij dat voor sommigen een jailbreak noodzakelijk was… Ik heb nog wel een tip voor je: ga eens naar google en zoek op de naam van het bestand dat je wilt downloaden. Het bestand heet installerapp-10v2.zip, dus google je op RIPdev installerapp-10v2.zip. Eventueel kun je RIPdev extra prioriteit meegeven door er een + voor te zetten (+RIPdev). Dat is gelijk aan de operand NEAR.

Je totale zoekopdracht wordt dus installerapp-10v2.zip +RIPdev

Eventueel kan het ook als volgt: +RIPdev installerapp-10v2.zip mirror

Kijk wel uit met downloaden van andere sites dan die van de ontwikkelaars — torjanen bestaan ook op Mac, helaas.

Bijdrager
    Mich

Ik heb RIPdev gecontacteerd, en dit is de rapidshare link, voor degenen die het nodig hebben.
    http://rapidshare.com/files/212865503/installerapp-10v2.zip.html

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.