4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    DESMEV

Instellingen vensters sluiten?

Is er een instelling om te voorkomen dat elke keer als ik een findervenster sluit een volgend openstaand venster boven komt drijven. Als ik bv in een programma bezig ben, even een findervenster (map bv bekijk, terwijl er nog andere findervensters open staan) nodig heb, vervolgens sluit ik het venster. Ipv dat ik nu weer verder kan in m’n programma komt een volgend findervenster als bovenste. Nou kan ik wel weer naar het programma toe, maar is dit boven komen van de vensters niet uit te zetten?

Michel

Sleutelbeheerder
    Night

Exposé:-D

Bijdrager
    DESMEV

Exposé ken ik, maar is niet de oplossing. Ik wil simpel geen overbodige handelingen maken op de comp.

Bijdrager
    chatsmit

Ik kan geen -laat openstaande finder vensters zien bij sluiten van findervenster- vinden. Maar je zou het kunnen omzeilen door zoveel mogelijk met apple-tab te werken.

Wat blijkbaar ook werkt kwam ik net achter. Stel je hebt 12 finder vensters open. Klik bij een van de finder venster op het rode kruisje, terwijl je alt-apple tegelijk indrukt => bzzzz alle finder vensters in 1 keer gesloten.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.