One More Thing » Community » Forum » Mac Software » Mac Apps (Apple) » instellingen van mail overzetten

instellingen van mail overzetten

Profielfoto van Egbert

Egbert op 20 september 2017 #

Ik weet niet precies meer hoe het wachtwoord van ziggomail is, het werkt wel op de iPhone en niet meer op de  iPad. hoe kan ik alleen de mail-instellingen van de iPhone overzetten op de iPad. Het is een map account.
Bedankt voor de reacties, Egbert

Profielfoto van fatboysmart

fatboysmart op 20 september 2017 #

Gaat je niet lukken zonder het wachtwoord te weten. Je zult dus ergens ‘wachtwoord vergeten’ moeten aanklikken en een nieuw wachtwoord instellen.

Profielfoto van Night

Night [moderator] op 20 september 2017 #

Je hebt dit topic geplaatst onder ‘Mac apps (Apple)’. Daaruit concludeer ik dat je het IMAP account ook op je Mac gebruikt (naast iPhone en iPad).
Als dat inderdaad zo is – en je account werkt ook gewoon op je Mac – kun je Sleutelhangerbeheer openen (in de map Hulpprogramma’s). Daarin typ je Ziggo in het zoekveld en kijkt welke sleutelhanger van toepassing is (waarschijnlijk iets met imap en/of ziggo in de naam). Dubbelklik hierop en vink ‘Toon password’ aan. Je moet dan je administrator wachtwoord invullen en dan krijg je het gebruikte wachtwoord te zien. Dit wachtwoord zou dus ook op je iPad moeten werken.

Profielfoto van Egbert

Egbert op 21 september 2017 #

Bedankt, is voor eenouder priester van 90 jaar, ga het morgen bij hem proberen en houd je op de hoogte,Egbert

Profielfoto van Egbert

Egbert op 23 september 2017 #

Alles doet het weer, bedankt, Egbert

Over dit topic

Gestart op 20 september 2017 door Egbert

Laatste reactie door Egbert

Je kunt alleen reageren met een gratis OMT account.
Heb je geen OMT account? Registreer je dan nu gratis!

Inloggen

of Wachtwoord resetten?