4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    shakey

    Instelling locatie voor opslaan van Word-documenten. Waar?

    Mijn Word-documenten worden automatisch opgeslagen in de map ‘Documenten’, tenzij ik aangeef dat ze naar een andere locatie moeten.

    Kan ik instellen dat de documenten voortaan automatisch naar een andere locatie gaan. Noch in de voorkeuren van Word, noch in de systeemvoorkeuren van OSX kan ik hiervoor een instelling vinden.

    Iemand een idee?

    Bijdrager
    Pieterr

    http://kb.iu.edu/data/agtt.html

    Microsoft Word for Mac OS X
    .
    By default, Word 2008 and 2004 save documents to the Documents folder. To change the default folder:
    .
    1. From the Word menu, select Preferences… .
    .
    2. In the Preferences window, click File Locations.
    .
    3. From the list, select Documents, and then click Modify… .
    .
    4. Navigate to the folder you want to use, and then click Choose or Use Selected Folder.

    Bijdrager
    shakey

    Dank je Pieterr!
    Vreemd. Ik heb me rotgezocht in de voorkeuren van Word. Ik heb er categorisch overheen gekeken.

    Bijdrager
    Vinhelper

    Nu moet ik ook wel zeggen dat de voorkeuren van Office-programma’s 1 groot doolhof zijn.

    Je komt een hoop onzin tegen wat je nooit en te nimmer nodig hebt, en als je een keer iets zoekt wat je echt nodig hebt, dat is nergens te vinden.:cry:

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.