8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Novix

Instellen van mail

Hallo

Ik was gisteren wat muziek aan het sorteren, toen ik op mijn vader zijn mac (iMac G5; geen intel) plots een zwart scherm kreeg. Even later kwam mijn bureaublad terug, maar toen bleek dat mijn instellingen plots terug op standaard stonden. Vanmorgen wilde mijn vader zijn mail controleren met Mail, maar toen bleek ook daar de instellingen weg te zijn.

Ik wil dus die Mail terug instellen.. Maar weet ik veel hoe dat werkt :P

Wat moet ik doen bij de volgende optie? Ik stel voor die Exchange vanboven te kiezen, en dan het e-mail adres + paswoord in te geven ( @skynet.be )

Juist, of moet ik iets anders doen?
    Novix

Bijdrager
    iJoost

Kijk even bij skynet wat de juiste gegevens zijn (mailserver etc.) en dan vul je dat in. Dat werkt beter dan ernaar te raden.;-)

Bijdrager
    Geedee

Of bij Telenet natuurlijk;-)

Bijdrager
    Novix
    ”iJoost”

Kijk even bij skynet wat de juiste gegevens zijn (mailserver etc.) en dan vul je dat in. Dat werkt beter dan ernaar te raden.;-)

En hoe bekijk ik die? :roll: :P

Bijdrager
    mvdenberg

Op de website kan ik die niet voor je vinden. Misschien staat het in de papieren die je ooit gekregen hebt. Anders kan je natuurlijk ook even met skynet bellen.
    Succes!

Bijdrager
    WouterReyntjens

Je moet niet zoeken, ik zal ze je geven:
    inkomende post: pop.skynet.be
    uitgaande post: relay.skynet.be
    gebruikersnaam en paswoord moet je natuurlijk zelf weten:p

ps: je moet pop account kiezen en geen exchange!

Bijdrager
    iJoost
    ”Novix”

En hoe bekijk ik die? :roll: :P

Dat verschilt per ISP. Dus ik zou het je niet kunnen zeggen. Maar ongetwijfeld heeft Skynet een uitstekende helpdesk of website, waar je het allemaal gemakkelijk kunt vinden.

Bijdrager
    Novix
    ”WouterReyntjens”

Je moet niet zoeken, ik zal ze je geven:
    inkomende post: pop.skynet.be
    uitgaande post: relay.skynet.be
    gebruikersnaam en paswoord moet je natuurlijk zelf weten:p

ps: je moet pop account kiezen en geen exchange!

Heel erg bedankt! Na effe knoeien met het paswoord is alles in orde gekomen:P
    Mijn ouders hadden zo’n blad waarop de instellingen stonden, en het juiste paswoord was het doorstreepte :?

Novix

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.