6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    S.A.F

Instellen als TV-programma

[size=9:5ef0ccbc70]Omdat ik via Google en de (onhandige) zoekfunctie op dit forum niks kon vinden over mijn vraag:[/size:5ef0ccbc70]

Ik heb in iTunes een paar video bestanden (voor mijn 5G iPod) geimporteerd. Het probleem is echter, dat ze onder Films verschijnen. Als ik dan Film verander in TV-programma, staat mijn bestand niet meer onder Films, maar ook niet onder TV-programma! Ook niet als ik het bestand er afgooi, de iPod bijwerk, daarna het bestand terug in iTunes zetten (en als TV-progr instellen) en weer iPod bijwerk.

Hoe kan ik dus mijn videobestand in TV-Programma veranderen, zodat hij daar ook daadwerkelijk komt te staan?

Bijdrager
    S.A.F

Niemand? Ik weet dat hier vroeger meer over gepost is? Alleen die *&#^@ zoekfunctie hier!

Moderator
    unSOUND
    ”S.A.F”

Niemand? Ik weet dat hier vroeger meer over gepost is? Alleen die *&#^@ zoekfunctie hier!

Er is niks mis met de zoekfunctie… de belangrijke vraag is: ” hoe heb jij gezocht ?”

Als je gewoon zoekt op topics met TV-programma als zoekterm,
    krijg je 5 topics, waaronder uiteraard de jouwe.

Bijdrager
    S.A.F
    ”unSOUND”
    ”S.A.F”

Er is niks mis met de zoekfunctie… de belangrijke vraag is: ” hoe heb jij gezocht ?”

Als je gewoon zoekt op topics met TV-programma als zoekterm,
    krijg je 5 topics, waaronder uiteraard de jouwe.

Dan zal de zoekfunctie inmiddels gerepareerd/verbeterd zijn. Een paar weken/maanden geleden moest je nog via een omweg zoeken. (Via Google bijv. en dan “zoekwoord site:http://forum.macosx.nl” invullen.)

Ik heb nu gelezen dat het instellen als TV-programma niet mogelijk is in iTunes voor op je iPod. Met andere programma’s is dit wel mogelijk. Dat zal ik nu eens uitzoeken.

Bedankt UnSound voor je antwoord in ieder geval.

Moderator
    unSOUND

De zoekfunctie heeft inderdaad een tijdje “op zijn gat gelegen”,
    maar is inderdaad een paar weken geleden gefixt.

Hoe je het beste resultaat kunt behalen staat in dit topic uitgelegd:
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=45562

:)

Bijdrager
    S.A.F

Muy bien! Gracias. :wink:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.