7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    frank_1969

Instapkaart past niet meer in Wallet iOS9 iPhone 6

Ik heb op de iPhone 6 een probleem met Wallet met de instapkaart van easyJet waar ik niet uitkom. Vanuit de easyJet app heb ik de instapkaart naar de Wallet verplaatst alleen is deze te groot voor het scherm van de iPhone. De gehele rand van de instapkaart valt buiten het beeld waardoor deze niet goed te scannen is en helaas ook niet te verwijderen omdat de i ook buiten het beeld valt. Heeft iemand een idee hoe ik de resolutie kan aanpassen of hoe ik deze kan verwijderen uit Wallet?

Bijdrager
    Raddie

@frank: Ik heb geen oplossing voor je, helaas. Ik heb op mijn iPhone 5S (iOS 9.0) net wel een Easyjet boarding card in de Wallet gezet vanuit de Easyjet app en dat gaat helemaal goed. Ook boarding cards van eerdere vluchten, van voor de update dus, zien er nog prima uit. Dat geldt voor Easyjet, KLM en BA vluchten. Geen problemen dus hier.

Bijdrager
    frank_1969

@raddie: bedankt voor je reactie, ik had vorige week op mijn iPhone 5 met iOS 9.1 (beta) ook geen problemen maar sinds zaterdag na de overstap naar de iPhone 6 met iOS 9.0 wel. Het vreemde is dat in de easyJet en Booking.com app de instapkaart en reservering er goed uitzien qua resolutie en gewoon goed worden weergegeven op het scherm maar bij verplaatsing naar Wallet net een klein stukje groter worden waardoor het net niet meer past. Ik heb ook geprobeerd om in Toegankelijkheid in Grotere tekst de letters kleiner te zetten maar ook dit heeft geen effect op Wallet.

Bijdrager
    frank_1969

Alle problemen zijn opgelost, ik heb vanavond een downgrade gedaan naar 8.4.1

Bijdrager
    Raddie

OK. Later nog eens proberen ……… Misschien is het een dingetje van de Easyjet app?

Bijdrager
    mho747

Hoi,
    Ik heb er ook last van. De passen die ik heb toegevoegd zoals de makro pas worden ook te groot weergegeven. Hierdoor kan ik de pas niet meer laten scannen. Ik heb een iphone 6s en ios 9.02. Wie weet een oplossing?
    Dank je wel!

Bijdrager
    IGBA

Is een veel voorkomend probleem: https://discussions.apple.com/thread/7240046?start=15&tstart=0

Oplossingen/workarounds:

* Wallet alleen vanaf de lock screen benaderen; of
    * Via Settings -> Display & Brightness -> Display Zoom de iPhone in Zoom stand zetten; of
    * iPhone helemaal wissen (terug naar fabrieksinstellingen) en alles opnieuw installeren/instellen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.