3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    jacob

Installeren van MacBook Pro

Een vraag, ik heb een MacBook pro en deze wil ik opnieuw installeren met dvd (grijs) als.ik CMD.R ingedrukt houd, kom ik in een programma te recht om de harde schijf te formatteren, dat heb ik gedaan, sluit ik het programma af ga ik naar installeren van dvd, dan gebeurd er niets meer alleen gaat mijn scherm aan en uit. Wat doe ik nu fout heb de MacBook zo 5 uur aan laten staan en er gebeurd niets.

Bijdrager
    McReinaert

Heb je de originele schijf die bij je MacBook geleverd is?
    Als de installatieschijf iets ouder is dan je MacBook heb je kans dat de hardware op je MB de schijf niet ondersteund. Onlangs wilde ik op mijn MB een clean install doen van Snow Leopard. Toen bleek de retailversie op de installatie-dvd net een paar maanden ouder dan mijn MB.
    De MacBooks hadden in die tussentijd hardware-matig op enkele punten een update gehad waardoor de dvd niet herkend werd.

Bijdrager
    koen

Mag ik vragen waarom je een clean install wilt doen? Had je problemen met je MBP, en misschien denk je dat die weggaan door een clean install? Ik vraag dit omdat het lijkt dat er potentieel een hardware probleem is omdat je zoland moet wachten.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.