5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    DarthMathicus

installeren OSX.4

Heb’n vraagje:
    k wil m’n powerbook van 2003 na herstellingen terug proper installeren vanaf 0

nu heb ik hier thuis de installdvd van die powerbook liggen, maar als ik die gebruik heb’k natuurlijk geen 10.4 meer maar een 10.2 of 10.3

Nu kan ik op dit moment niet aan de dvd van tiger want die ligt niet thuis op’t moment.

K heb wel een installdvd van ons ma haar imac (laatste versie voordat de intel er kwam) en ons ma zijn powerbook (idem) waar dus wel 10.4 opstaat.

Maar als ik de powerbookinstalldvd van ons pa gebruik wil die (logishcerwijs) niet installeren.

Kan ik op een of andere manier beginnen installeren met mijn dvd en dan ene andere gebruiken op tiger er terug op te krijgen?
    Of ben ik genoodzaakt te wachten op een tiger installdvd..?

Bijdrager
    jeroenimo

Vrees dat dat niet gaat werken ;).. Dus toch wachten totdat je de officiele Tiger DVD weer hebt..

Proberen kan natuurlijk geen kwaad..

Bijdrager
    DarthMathicus

jammer…

in OSX zelf zit geen resetoptie om teurg naar een propere ne geisntalleerde versie te gaan waarschijnlijk?

Bijdrager
    t.leffers

Nee, er zit geen “resetfunctie” in Tiger ingebouwd. Zou handig zijn, maar betekent wel dat je systeem er 2 keer op staat. Beetje zonde van de ruimte als je gewoon je software netjes op de officiĆ«le media hebt.
    Maar goed; je mag de install DVD die bij de iMac zat niet gebruiken om Tiger op je Powerbook te zetten. Het kan echter wel. Misschien dat je de zoekfunctie eens wat steviger aan de tand moet voelen, want dit topic komt zo ongeveer wekelijks langs. :x
    succes,

Thomas

Bijdrager
    DarthMathicus

k zal dan wel eens rondzoeken:)

thanks

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.