8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Marv_599

installeren office 2011 : ik word niet goed van ' installatiefout'

Ik probeer nu al drie dagen office 2011 voor mac te installeren. Ik heb met de handleiding in de hand alles verwijderd wat met 2008 te maken zou hebben, de computer opnieuw gestart en 2011 weer laten installeren. Steeds in de laatste minuut krijg ik de melding dat er een installatiefout is.

HELP

wat kan ik nog proberen????

Bijdrager
    Sascha

Schijfbevoegdheden eens herstellen (met het Schijfhulpprogramma) en opnieuw proberen.

Overigens had je Office 2008 niet moeten verwijderen hoor. Hier draaien deze twee pakketten ook mooi naast elkaar…

Je zou ook nog in een nieuwe gebruikersaccount kunnen proberen: nieuwe administrator-account aanmaken, Office installeren voor alle gebruikers, en die account weer verwijderen.

Bijdrager
    Marv_599

schijfbevoegdheden ga ik doen…wordt vervolgd

Moderator
    Strifer

is er een log bestand van de installatie te vinden? daar vind je wellicht wat meer informatie over wat er precies fout gaat.

Bijdrager
    sjonnie
    Bijdrager
    Mars

Alles wat met Microsoft Office te maken heeft weggooien en Pages en Numbers aanschaffen?:lol:

Bijdrager
    Marv_599

nieuwe problemen…
    bij het downloaden van Lion de volgende melding: an error occured while runwnning scripts from the package ” mzm.eqqwamzh.pkg” .

en nu?

Moderator
    Strifer

Lion weggooien en opnieuw downloaden. Het lijkt erop dat je download beschadigd is geraakt. Heb je nog een logbestand gevonden van je Office installatie?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.