9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Meikel

installeren lukt niet!

Vandaag heb ik een Ipod nano gekocht, heel erg blij natuurlijk met me aankoop, totdat ik thuis kwamen de cd-rom erin stopte.

Installeren gaat helemaal mis, ik krijg de volgende errors:

Ik heb Windows XP (moet geen probleem wezen toch) en heb hem aangesloten op een USB 2.0 poort. In apparaatbeheer vind ie ook niets en via hardware toevoegen doet ie ook niets. Krijg telkens dezelfde error.

Bijdrager
    ragoooon

Probeer anders iTunes van apple.com te downloaden samen met de iPod updater, misschien fout op cd ofzo.

Bijdrager
    iDog

gevonden via google :

1. open the C:Program FilesCommon FilesInstallShieldDriver8Intel 32 folder
    2. run the itunes setup file, but keep the other window open. as soon as it gets to the point where it is about to have the error pop up, double click on the idriver and idriver2 icons in the folder you have open. this manually starts the installdriver instance.
    3. after that, you should be good

Bijdrager
    Meikel

Ik heb trouwens ook al gekeken naar me service pack (moet 2 zijn) en die heb ik ook!

Edit: Ipod-updates en I-tunes van Apple heb ik ook al geprobeerd!

Bijdrager
    All-Father

Waarom denkt iemand met een windows greleateerd probleem in hemelsnaam dat hij een oplossing kan vind op een mac os x forum???

Bijdrager
    KarelWillem

Ehm…. nou, omdat… ehm….

Tsja…

Ik weet het ook niet.

Bijdrager
    Turbanus

Ik zou het risico niet aandurven als ik altijd op een pc zat. Morgen komt dat bedrijf van dat fijne besturingssysteem met een zotte update en je kunt gaan staan fluiten met je iPod…..

Bijdrager
    BlackMAC
    ”Marie

Waarom denkt iemand met een windows greleateerd probleem in hemelsnaam dat hij een oplossing kan vind op een mac os x forum???

Hij vraagt hulp over een Apple product, dat geeft toch niet?
    En waar vind je de juiste oplossing….op een Mac-forum.
    Op een windows forum zal er zeker ook zo een zijn als jij die zegt: “wat moet zo iemand met een Apple product hier op onze forum!”
    Zie jij wel een Apple gebruikers om hulp vragen op een Windows gerelateerde Forum!?:?
    Dus help em nou gewoon als je wat weet.
    Ik zou zeggen, op je pc-bakkie, via configuratie-software itunes verwijderen.
    Daarna inderdaad via apple store / itunes opnieuw downloaden, dat zou ik tenminste doen.

succes!

Bijdrager
    Barabas2005

Heb je het al eens geprobeerd om tijdelijk even jouw virusscanner uit te zetten tijdens de installatie? Virus scanners willen ook nogal eens in de weg zitten bij een installatie.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.