10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Nexoez

Installeren Airport Upgrade

Hoi hoi!

Zitk op men gloednieuwe macbook, waar ik heel tevreden van ben!
    Het enige probleem is dat de Airport Express kaart et “niet” doet. Ik ken de oorzaak… De WEP…
    Nu weet ik dat er een update is, maar als ik die probeer te installeren, zegt de Mac dat men harde schijf niet aan de vereisten voldoet???

Help??:)

Geblokkeerd
    Anoniem

Wacht even, wat is de oorzaak? de WEP ? die hoort hij te ondersteunen toch? Kun je iets duidelijker zijn? [size=7:97a0e1c244]en gewoon “mijn” en “het” schrijven?/[/size:97a0e1c244]

Bijdrager
    Nexoez

Oke, sorry.. ik ben Belg, ik kan er niets aan doen ^^

Wel… Het grote probleem is: Ik kan niet aanloggen op mijn draadloos netwerk / internet via mijn MacBook.
    De MacBook herkent het netwerk wel, maar als ik probeer aan te loggen, zegt hij: Fout opgetreden bij het aanloggen op ‘WiFi Staelens’ (De naam van het netwerk:p )

Nu, ik heb al geprobeerd door de WEP af te leggen, maar helaas… Steeds dezelfde error…

Ik gebruik een Philips P3 router, moest dit iets opleveren?

Geblokkeerd
    Anoniem

Maar zonder WEP doet hij het dus ook? Dan lijkt het me onwaarschijnlijk dat het daar aan ligt.

Bijdrager
    Esquare
    ”Nexoez”

Ik gebruik een Philips P3 router, moest dit iets opleveren?

Achteraan aansluiten!
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=106880&postdays=0&postorder=asc&start=30

Geblokkeerd
    Anoniem

en de nadruk mag dan op sluiten liggen.

Bijdrager
    Nexoez

Aansluiten???

Tis draadloos datk gebruik eh;)

of ben ik niet goed mee??

Geblokkeerd
    Anoniem

Wat hij bedoelt is de link die hij geeft, die gaat naar een topic met mensen die problemen hebben met hun modem van jouw type.

Daar moet je achteraan in de rij, en dit topic kan dus dicht.

gesnapt?

Bijdrager
    Nexoez

oke, kversta het…

I’m fucked up :innocent:

Bijdrager
    sypie

En daarom doen we dit topic dicht, je mag verder vragen stellen/antwoorden geven/lezen in het genoemde topic.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.