7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    verhoevenw

installatieprobleem iLife

Bij de installatie van iLife 04 krijg ik de volgende foutmelding:
    Deze installatie kan niet worden voortgezet omdat een van de volgende programma’s actief is: Garageband, iTunes, iPhoto, iMofvie, iDVD
    Stop deze programma’s voordat u de installatie uitvoert.

Geen enkel van de bovenstaande programma’s is echter actief. Ondertussen heb ik ze (voorlopig) in de prullenmand gegooid en nog steeds verschijnt de foutmelding

Bijdrager
    JobKuipers

Check even of je bij je opstartbestanden (te vinden via de Systeemvoorkeuren -> gebruikers -> opstartbestanden) of daar toevallig iTunesHelper bij staat. Als dat zo is is dat programmatje de boosdoener. Als je die in je gebruikerslijst uit de opstartbestanden haalt en je computer opnieuw opstart zou het wel moeten werken. Veel succes,

Groet,
    Job

Bijdrager
    verhoevenw

Kan het zijn dat ik er bij mij geen “gebruikers” staan?

Bijdrager
    JobKuipers

Je moet altijd minimaal 1 gebruiker hebben in OS X. Als je een Engels systeem draait heet het “Accounts”

Succes.

Groet,
    Job

Bijdrager
    JobKuipers

Deze staan onder het kopje systeem, waar ook datum en tijd bij staat en ook je opstartschijf.

Groet,
    Job

Bijdrager
    verhoevenw

Hartelijk bedankt voor de hulp Job, iLife loopt nu gesmeerd :)

Bijdrager
    JobKuipers

Graag gedaan, geen probleem, daar zijn forums voor nietwaar, en toevallig had ik ooit ergens eerder over dit probleem gehoord, dus een kleine moeite.

Veel kijk- en luisterplezier.

Groet,
    Job

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.