9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Bernardvanl

Installatieprobleem Call of Duty 2

Heej.. ik heb zojuist Call of Duty 2 [size=9:b0e615104c]gedownload[/size:b0e615104c] :lol: maar nu wil ik hem starten maar krijg ik een foutmelding dat hij hem niet herkent ofzo.. weet iemand hoe dit kan komen? heb al gezocht maar kan geen oplossing vinden…

probleem:
    [URL=http://img507.imageshack.us/my.php?image=probleemxi5.png][/URL]

iemand?

Bedankt! :D

Inactief
    Anoniem

Niet goed [size=9:c40cac5622]gedownload[/size:c40cac5622] .. ben ook bang dat je niet veel hulp zult krijgen!:roll:

Bijdrager
    Nikita

Het bestand is ook te klein. Bij mij was ‘ie meer dan 3,5 GB i.p.v. 2 GB …

Bijdrager
    Maurits Lagerberg

Ik heb dezelfde gedownload werkt wel gewoon geen idee misschien eerst op dvd zetten !!

Bijdrager
    Bernardvanl

Excel20: wat moet ik bij de applestore? heb al een macbook…

maar als Nikita zegt dat het niet klopt qua grote zal dat wel fout zijn.. maar heb het gewoon als nzb bij ftd gedownload.. maar zal dan wel niet compleet zijn ofzo.. nog een keer maar proberen,, heb in ieder geval geen zin een dvd te verspelen..

Bijdrager
    renegrader

zou hem inderdaad eens op cd branden, de error die je krijgt is kopierbeveiliging. als je het een leuk spel vind, koop hem! zo worden de mensen die die spellen maken beloond en kunnen ze verder ontwikkelen

Bijdrager
    Nikita

Als ‘ie ‘m nu al niet kan openen (volgens jou een kopieerbeveiliging), waarom zou Schijfhulpprogramma ‘m dan wel kunnen branden…? Dat klinkt niet alleen krom, het klopt ook gewoon niet.

Bijdrager
    Bernardvanl

klopt jah, schijfhulpprogramma herkend hem ook niet… mja.. jammer.. mag dicht dit

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.