4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    macbio

Installatiefouten bij een clean install na een kernel panic

Nadat ik alles opnieuw had ingedeeld omdat ik van 3 part naar 1 part wilde ivm Bootcamp..
    Dus had even een externe schijf geleend… Dus een nieuw systeem er op gezet, en alles weer terug gebracht van externe naar me nieuwe imac, alles ging goed voor een uurtje of 3.. maar toen kreeg ik een kernel panic, 2x achter elkaar…
    dacht zal wat verkeerd gedaan hebben met terugzetten van me data… dus ik doe er even een clean install er over… maar nu blijft hij dus hangen op de 2e CD, krijg een installatiefout (BomFatalError – cpio seek error: Input/output error) wat ik ook doe na een herstart komt hij weer terug bij het installatiescherm en dan hangt hij weer bij CD2. Heb ook al 1e cd opgestart met een C, dan de hele cd2 uitgevinkt dat helpt ook niet, hij blijft haken bij die stomme iWork Trial die ik er niet op wil omdat ik het orgineel al heb. Had dus toen de mac het even goed deed de externe HDD gewist en terug gegeven aan een vriend van me. Dus heb geen back up van alles wat er op staat… meeste is te achterhalen maar niet me 15 gig aan foto’s dus HELPPPPPPPPPPPPPPPP

Dus weet iemand hoe ik terug mijn mac in kom… of hoe ik dit probleem op lost!

Bijdrager
    FAS

:( Ik zit met exact hetzelfde probleem.
    Bij disc 2 blijft hij inderdaat bij de iWork trail hangen.
    Daarna had ik dat bij de installatie voorkeuren uitgezet, ging bij de nieuwe installatie nettjes alle ilife installeren totdat ie bij de trail versie van microsoft office terecht kwam.
    En daar bleef ie ook hangen…….
    PLZZ HELP US!!!!

Bijdrager
    macbio

heb apple gebeld…. krijg nieuwe DVD’s toe gestuurd

Bijdrager
    macbio

maar niemand een oplossing?? want joost mag het weten hoe lang het duurt voordat ik post heb van apple..

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.