5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    SoWaedong

Installatiefout OS X 10.4 disc 2

Beste,

Heb een Macbook met Mac OS X 10.4.8
    Heb hem ongeveer een 2jaar geleden gekocht en begon de laatste maanden wat trager te gaan.
    Heb dan besloten om eens een format uit te voeren.
    Alles verloopt goed tot ik de 2de cd moet ingeven om de installatie verder te zetten.
    Vanaf een bepaald deel geeft hij aan dat er installatie fouten zijn geweest en de installatie opnieuw moet uitvoeren.
    Heb dit al meerdere keren geprobeerd maar lukt me niet.
    Verder ben ik er een leek in om andere wegen te gebruiken om hem terug inorde te krijgen.
    Kan er iemand mij advies geven aangezien ik in het buitenland zit en geen store in de buurt is.

Met vriendelijke groeten
    Waedong

Bijdrager
    Yaris

Get a replacement for disc 2. In the meantime if you perform a custom install, omitting a lot of fonts and application extras, you can get to the point where it won’t ask for disc 2 to install extras and at least you can get your computer up and working again. Some of those extras are things such as iTunes which you can download. Others are unique to the disc. In that case if you can’t wait you can try extracting them using Pacifist. It may be the errors on disc 2 are too much for the installer which is very fussy but may not affect some of the others things you could isolate with Pacifist.

Bijdrager
    SoWaedong

Kan niets meer doen met men macbook aangezien hij blijft staan op het scherm waar hij vraagt de 2e cd in te steken…

Bijdrager
    Stylooos

Stop cd 1 weer erin begin met de installatie opnieuw en zet de hele ilife pakket uit

zodra je systeem geinstalleerd is installatie van cd 2 uitvoeren in tiger zelf

succes :wink:

Bijdrager
    SoWaedong

Alles lukt me nu… Bedankt voor jullie steun!!!!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.