9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    peejee2

Installatie problemen CS3 op MacBook Pro

Ik krijg hier de Ugrade pakketten van Adobe CS3 niet op mijn MacBook Pro geinstalleerd. (Ai, Id en Ps) Balen…
    Via Adobe hoorde ik dat het een bekend probleem was, maar ben tot op heden niet verder geholpen. Heeft iemand op dit Forum ook dit probleem gehad met installatie van de pakketten? (installatie word gewoon afgebroken)

Dan hij ik mij aanbevolen voor informatie

groeten!

Bijdrager
    Robink

Hij werkt hier gewoon prima!

Bijdrager
    Maurits Lagerberg

als je een beta versie van CS3 erop hebt moet je eerst alle bestanden daarvan weggooien maar dan ook echt alles in preferences en dergelijke,.. probeer het dan nog eens

Bijdrager
    Stinino
    ”Maurits

als je een beta versie van CS3 erop hebt moet je eerst alle bestanden daarvan weggooien maar dan ook echt alles in preferences en dergelijke,.. probeer het dan nog eens

Ik had hier ook de beta, maar wilde door naar de uiteindelijke CS3. Toen ik CS3 probeerde te installeren zei ‘ie dat de beta nog in de weg zat. Dus ik ging op zoek naar een uninstaller, maar die zag ik nergens staan, dus verwijderde ik de beta maar met AppZapper. Even later kom ik erachter dat de uninstaller bij Hulpprogramma’s staat…
    Doordat AppZapper waarschijnlijk niet alles goed heeft verwijderd ziet de CS3 installer de beta nog steeds als aanwezig, terwijl alle bestanden wel weg (lijken te) zijn. Ik kan ik dus niets installeren, maar de beta werkt ook niet meer.
    Best wel suf van me, maar gelukkig heb ik CS2 nog.:P

Bijdrager
    macmickey2

Er moet ergens een soort uninstallscript van Adobe te vinden zijn die die beta(s) om zeep helpt. Mind you! Eerst backuppen..garantie tot aan de deur…

Bijdrager
    Ri.Co

als je de beta downloade zat er ook een uninstall file bij, dat is het enige dat ik weet

Moderator
    unSOUND

Ga naar de map:

Library > Application Support > Adobe

En verwijder daar de mappen “backup” en “caps”.

Bijdrager
    peejee2

het draait! En hoe? Super!

bedankt allemaal!!!!

Bijdrager
    Stinino

Bij mij werkt het ook weer. Super bedankt unSOUND!:D

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.