20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    Josebo.

Installatie Microsoft Messenger 7

Het zal ook weer eens niet een probleem met een Microsoft programma zijn…

Wil ik net Microsoft Messenger 7 installeren. Eerst een bestand van 160 MB gedownload, wil ik dit bestand installeren. Op het eerste gezicht geen probleem, maar op het moment dat ik het doelvolume moet gaan kiezen, blijft er onder in het installatiescherm de melding ‘Extra volumes controleren…’ staan. Deze melding blijft staan en ik moet de installatie afbreken.

Wat moet ik doen om dit probleem op te lossen?

Bijdrager
    Speedooo

Bij mij duurde dit ook achterlijk lang, maar uiteindelijk ging die wel door. Weet niet hoelang jij al wacht…

Bijdrager
    G-Force

Je hebt een bestand van 160MB gedownload om Messenger 7 te kunnen installeren? :sealed:

Wat voor bestand is dat dan? Messenger 7 is maar een paar MB en bevat ook geen installatie…

Bijdrager
    Josebo.

Nou, heb net toch al een klein half uurtje zitten ‘wachten’…

Bijdrager
    Pieterr

Microsoft Messenger for Mac 7.0.1
    Released: Thursday, June 26, 2008
    .dmg file size: 21MB

Waar haal je die extra bitjes vandaan?

Bijdrager
    potatox

Ik denk dat je de verkeerde hebt gedownload. De update voor Microsoft office is 160 MB. Deze is absoluut niet nodig voor messenger for Mac.
    Messenger for mac is 21.3MB (http://download.microsoft.com/download/3/f/3/3f322747-f67c-4607-b06c-82fb7e184b27/Messenger701.dmg)
    Waarschijnlijk probeerd office naar vorige versies te zoeken ofzo en kan die misschien niet vinden.

Bijdrager
    carpebios

Inderdaad, ga je zelf niet even nadenken als je 160mb moet downloaden voor een messenger? En dan nog afgeven ook gelijk op een fout die je zelf maakt.

Bijdrager
    Josebo.

Natuurlijk ga ik na zitten denken. Maar als ik nota bene op de site van Microsoft een bestand krijg ‘aangereikt’ met de naam Microsoft Messenger 7.0.1, wie ben ik dan om daarover te gaan zeuren. Ik heb wel raardere dingen meegemaakt. Maar oké, bedankt voor de uitleg iedereen!

Bijdrager
    Pieterr

Je kunt een MSN uninstaller downloaden van de Microsoft website. Wel 287MB… ;-)

Bijdrager
    Josebo.
    ”Pieterr”

Je kunt een MSN uninstaller downloaden van de Microsoft website. Wel 287MB… ;-)

Ha-ha, erg grappig!

Bijdrager
    Pieterr
    ”josebo9″

Ha-ha, erg grappig!

:bigsmile:

Bijdrager
    defores

http://www.apple.com/downloads/macosx/email_chat/messengerformac.html

Toch maar tijd om MSN dan van Apple’s website te downloaden:p of gewoon Adium nemen.

Ik zit nog op Trillian Astra te wachten, die ziet er wel heel sjiek uit:D

Bijdrager
    Sanne

Trillian Astra ziet er inderdaad gelikt uit!

Nu maar hopen dat alles net zo soepel werkt als Adium..

Bijdrager
    Sunneh

Hmz.. ik ben meteen gaan checken welke versie messenger ik heb.. zit nog op 6.0.3 (Office: Mac 2008). Wat is er eigenlijk nieuw aan deze versie? Eindelijk webcam functie?

Aha.. weet al waar je de fout in ben gegaan:

Mactopia:

Download Messenger.

”Mactopia”

Released: Tuesday, August 12, 2008
    .dmg file size: 160mb

Applies to: Office 2008, Office 2008 Home and Student Edition, Office 2008 Special Media Edition, Word 2008, Excel 2008, PowerPoint 2008, Entourage 2008.

Bijdrager
    queenfan

Wat ik zo jammer vindt is dat Adium nog steeds geen webcam support, en MSN messenger voor de Mac idem.

Is er wel een messenger voor de Mac met webcam ondersteuning????

Bijdrager
    MouseMighty

Mercury will do the trick maar die is ook best wel sloom. Het blijft een probleem, de enige die dat goed kan oplossen? Microsoft door de client voor de Mac behoorlijke update te geven. Of de ander kant van je contacten te overhalen tot het gebruiken van AIM.

Bijdrager
    awesomemac

Of aMSN. Daar werkt bij de webcam zonder problemen.

Bijdrager
    Switch
    ”MouseMighty”

Mercury will do the trick maar die is ook best wel sloom.

Mercury werkt met Java en is inderdaad niet de snelste, maar sinds ik de Java voor Mac OSX 10.5 update 2 (Software update) heb geinstalleerd, werkt Mercury (laatste final, versie 1.9.2) veel sneller

Bijdrager
    Steff
    ”josebo9″

Het zal ook weer eens niet een probleem met een Microsoft programma zijn…
    Wat moet ik doen om dit probleem op te lossen?

Wat denk je zelf? De weg van de minste weerstand is gewoon geen Microsoft programma’s te gebruiken. Adium misschien?

Bijdrager
    Sunneh

Ben ik nu trouwens gek..

Wanneer ik me inlog op een “pasport” email adres wilt hij niet inloggen. Heeft iemand anders ook problemen met inloggen op MSN 7.0 met geen hotmail, msn, of @live adres? ik gebruik me eigen domeinnaam normaal altijd wat wel werkt bij AdiumX..

PS: er is een manier om een je iSight te gebruiken.. dit is alleen wel via [http://www.meebo.com] Meebo webmessenger[/url] Ik vind het een erg fijne messenger en maakt gebruik van gewoon Flash.

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.