4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Germen

installatie Leopard op externe harde schijf

Kan ik leopard installeren op mijn externe hardeschijf zonder dat ik mijn gegevens verlies die op die schijf staan?

Bijdrager
    KarelWillem

Vast wel.

Maar garanties krijg je niet.

Het is en blijft een ├četa.

Bijdrager
    Brent146

En mag je dat hier bespreken?

Bijdrager
    sypie

Nee natuurlijk mag dat hier niet besproken worden. Tenzij je kunt aantonen dat je aangemeld bent bij Apple voor de ADC.

Maar daarom nog wel een update van deze post, met dank aan Roelof:

Er zijn ontwikkelaars die Leopard kunnen draaien omdat ze als geregistreerd en betalende developer van Apple een voorlopige versie hebben gekregen. Deze developers mogen er verder niet over praten en dientengevolge mogen we er hier ook niet over praten. Echter, in Tiger zit een feature dat je bij het installeren installeert zonder de schijf te wissen. Eventuele data blijft daar gewoon op staan. Staat er op een schijf een OS geinstalleerd dan wordt dat ge-upgrade. Nu weten wij officieel niet al te veel van Leopard maar hebben we wel allemaal de gewoon op het web te bekijken keynote van Steve Jobs op de WWDC gezien. Leopard is de versie na Tiger en het is niet waarschijnlijk dat Apple een mooi feature van Tiger in de opvolger van Tiger weer weghaalt. Of het verstandig is het te proberen zonder een back-up van de data te hebben is een andere vraag.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.