6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    nlaenen

Installatie cd Macbook Pro verloren

Hoi!

Ik had graag mijn macbook Pro geformatteerd en opnieuw geïnstalleerd maar ik ben de installatie cd’s kwijt.
    Iemand idee waar ik de juiste vind?

Bedankt!

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 jaren, 11 maanden geleden door  Night. Reden: Removed invalid link

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Uit welk jaar komt je MacBook Pro? Probeer in ieder geval even op te starten terwijl je command+R ingedrukt houdt. Zie je onderin het grijze scherm een keuzevakje voor Wi-Fi? Dan heb je geluk: je MacBook Pro is nieuw genoeg om gebruik te kunnen maken van Internet Recovery. Kies je Wi-Fi-netwerk, vul je wachtwoord in en wacht een paar minuten.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 11 maanden geleden door  Waffle ಠ_ಠ.

Bijdrager
    SunKeeper

Wis je schijf ook als je alle gebruikersdata verwijderd wilt hebben. Dat kan in Schijfhulpprogramma wat daar ook in beeld komt. Zie post van @waffle hierboven.

Bijdrager
    nlaenen

@ waffle er is wifi beschikbaar. Maar kan ik OS X terug installeren zonder cd’s??

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Dat is afhankelijk van welk model MacBook Pro je hebt. Internet Recovery is volgens mij pas in de 2011-modellen geïntroduceerd. Deze modellen kunnen met die functie worden geüpgraded.

Voor oudere MacBook Pro’s zit je sowieso veilig met een Snow Leopard DVD. Die kan je voor €29 bij Apple bestellen. Je kan natuurlijk ook gewoon een nieuwe versie downloaden (een ISO, of via een andere Mac) en die op een USB stick zetten.

Bijdrager
    Timm

Home

kan je een usb als herinstalatie schijf gebruiken

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.