3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    sam_9820

installatie bootcamp Windows 7

Hey

Hopelijk kan iemand mij helpen, sinds kort heb ik windows 7 (via installatie CD) geïnstalleerd omdat ik dit nodig had voor een specifiek programma op windows. Het gaat over een Macbook Pro 13 inch midden 2012 en draait nog op Osx 10.8.5. Ik heb windows geïnstalleerd via Bootcamp assistent en heb de laatste optie gebruikt “verwijder windows 7 of hoger” omdat daar stond “hiermee kunt u een windows-partitie toevoegen en het installatieproces starten’ andere opties leken mij overbodig… zie ik nu. Wel nu heb ik natuurlijk het probleem dat ik geen wifi ontvang op Windows 7 omdat er geen drivers zijn geïnstalleerd. Nu is de vraag hoe kan ik dit nog toevoegen op windows.. Of moet ik windows verwijderen en terug installeren met de de 2 eerste opties op Bootcamp assistent.

Wel ik heb een filmpje op youtube gevold:P

Alvast bedankt

Bijdrager
    computer space

Volgens mij kan je met de Bootcamp install een USB stick met drivers maken.
    Maar gewoon voor een programma, volgende keer Virtual Box pakken. Bootcamp is nogal heftig voor een Windows apje. Met VB zit windows niet op een vastgebakken partitie, maar gewoon in een diskimage van +/- 10GB die je kunt verhuizen naar welke schijf je wilt, en je kunt zonder herstarten de Windows ap draaien, en gewoon bij al je mac-files.

Bijdrager
    MacKeessie

Volgens mij kan je de drivers die je nodig hebt vinden via deze link: http://support.apple.com/kb/DL1721?viewlocale=nl_NL

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.