11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    wolfton

Install

Hallo , ben pas nieuw hier en kom al aandraven met een probleem>Ik maak gebruik van Logo Creator 6 en heb daar vandaag een bijkomend pakket gekocht voor dezelfde software. Maar ik kan het dmg bestand niet openen en krijg steeds de melding dat dit pakket afkomstig is van een onbekende aanbieder.Hoe kan ik dit openen en het bijkomendfpakketje installeren in logo Creator

Bijdrager
    Targaryen

Welkom!

Om jouw probleem op te lossen verwijs ik je naar de volgende locatie op je Mac:

Systeemvoorkeuren – Beveiliging en privacy – Algemeen – Sta programma’s toe die zijn gedownload bij: … – Elke willekeurige bron

Bijdrager
    aukem

Erg vreemd, ik kon het zelf vinden maar Apple heeft liever dat je hun App Store software aanschaft, daarom zij alle dmg’s van onbekende bron voor apple niet installeer-baar zonder het vinkje.
    Als je update naar OSX Mavericks heeft iedereen dit als standaard vreemd genoeg…

Bijdrager
    maxtje

Welkom!,
    Ik denk dat dit de oplossing is:
    Linkermuisknop opent het zogezegd ook maar dat lukt niet, probeer het eens te openen met rechtermuisknop – > openen.

Bijdrager
    wolfton

Dank je voor de snelle respons en Targaryen jou voorstel was de oplossing voor het probleem, dank je.
    Wolfton

Bijdrager
    Anoniem ex-lid

Maar wat heeft dit met web ontwikkeling te maken ? Hoor dit niet gewoon bij software….

Bijdrager
    SunKeeper

Het betreffende programma valt onder deze categorie. Het probleem ermee niet.:)

Bijdrager
    Anoniem ex-lid

Dus als jij een administratie programma niet geinstalleerd krijg ga je ook naar de administratie in plaats van naar de systeem beheerder;)

Bijdrager
    SunKeeper

LOL, nee.

Ach ja, de TS had zijn dag waarschijnlijk niet. (Of zijn bril niet op)

Bijdrager
    Anoniem ex-lid

Jij ook niet blijkbaar;) (verdere uitleg is niet nodig he )
    geef niks. geef het alleen maar aan.

Bijdrager
    SunKeeper

Klopt. Ik ben vandaag ook om 3:05 opgestaan, dus dat kan aandeel in het probleem hebben.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.