7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    E boy

instaleer problemen

halo

ik heb een probleem als een .dmg bestand dowload wil gei haast niet meer instaleren
    kan er iemand mij helpen er domt een venstertje met “openen misukt” [/img]

Moderator
    Poezenbeest

Ik vrees dat je even wat aan de spelling van je bericht moet doen… dit is haast niet te begrijpen.

Oplossing voor je probleem is waarschijnlijk het .dmg-bestand opnieuw te downloaden, dit is waarschijnlijk het enige bestand waar je het probleem mee hebt? Zo niet dan zit het in je systeem en heb je een groter probleem.

Handig voor het vinden van de oplossing is om eens te vermelden welk .dmg-bestand het is en op welke site het staat. Vermeld ook even welk systeem je hebt en op wat voor een computer je het wilt openen.

Bijdrager
    E boy

alles heb ik geprobeerd het werkt nog niet zouw er nog iets zijn ?

Bijdrager
    1984

Ga naar de map Programma’s => Hulpprogramma’s en start ‘Schijfhulpprogramma’ op. Klik op ‘Controleer volumebevoegdheden’, en na de controle eventueel op ‘Herstel volumebevoegdheden’:
    Dit duurt even en je zult, indien er hersteld wordt, lettercombinaties als hierboven beschreven langs zien komen in het venster. Schrik echter niet wanneer je cijfers tegenkomt! Dit is geen fout, maar een andere manier van noteren.?
    NB: ook voor het herstellen van bevoegdheden kun je systeemhulpjes als Onyx, Yasu of Cocktail gebruiken.?

http://www.macmiep.nl/14xproblemen.html

Bijdrager
    Steff
    ”E

alles heb ik geprobeerd het werkt nog niet zouw er nog iets zijn ?

Ja de .DMG is beschadigt. Wat had je exact gedownload?

Inactief
    Anoniem

Laat me eens raden, heb je misschien een dmg van Leopard via een torrent binnengehaald? :evil:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.