7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    cheryda

instalatie cd

ik heb nu al 1jaar een mini mac…
    maar nu heb ik mijn instalatie cd nodig, maar ik ben hem echt kwijt..
    kan ik er 1 downlouden of kan ik er een nieuwe gratis aanvragen..

HELP!!!

Bijdrager
    LEXY

Niet jokken hè…!!! :innocent:

Bijdrager
    Nikita

Een jaar he… Heb je dan een Intel of nog een G4? Voor de G4 kan je Tiger downloaden, niet helemaal legaal natuurlijk, maar een Torrent van 10.4.6 voor de PPC is zo binnen.
    Voor Intel is een stuk lastiger, omdat daar geen retail DVDs van uit zijn gebracht en systeem specifieke DVDs ben ik nog niet tegen gekomen op internet.

Ergens gratis bestellen zit er in elk geval niet in, daar doet Apple niet aan (en volgens mij geen enkele fabrikant trouwens).

Bijdrager
    Cars

Maak eens een foto van je Mac Mini (!!!) met de krant van vandaag ervoor..enne niet Photoshoppen! Dat herkennen we wel… :wink:

Bijdrager
    cheryda

is een intel..
    maar wat kost het dan bij apple?

Bijdrager
    Nikita
    ”Cars”

Mac Mini (!!!)

Mac mini, zonder hoofdletter :wink:
    En who gives a damn, Intel DVDs voor de Mac mini zijn niet te downloaden en PPC DVDs werken niet op iets anders dan een Mac… Maar dan is d’r nog OSX86, en da’s een kutklus…

Maar hoe aan nieuwe installatie (dubbel L) DVD voor een Intel Mac mini te komen… Tja, ga ’s langs bij een Apple Center en vraag het daar. Maar verwacht niet dat het voor nop gaat.

Bijdrager
    bhaenraets

Ik zeg: leermomentje om installatie cd’s op één plaats in je huis te archiveren! :wink: Succes ermee.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.