6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Jens B

Instal tiger

Hallo,

Als ik tiger installeer.. blijven dan al m’n programma’s staan??

of alléén programma’s zoals iphoto enzo??

Groeten Jens B

Inactief
    Anoniem

Alles blijft gewoon staan waar het staat… tenzij je natuurlijk ervoor kiest om eerst je schijf te wissen en dan pas alles erop te zetten.

Bijdrager
    SeaTrue

je kan op twee manieren installeren.

ik ken de juiste benamingen niet maar met de ene manier doe je alles van je harde schijf af en installeer je tiger op een lege schijf (dus ook iLife weg). Je kan ook de andere optie nemen om alle bestanden en prgrammas te behouden. Ik ken de namen niet vanbuiten maar als je ze eventjes voorleest kan ik wel zeggen welk welk is.

Bijdrager
    Byron
    ”samheijens”

ik ken de juiste benamingen niet maar met de ene manier doe je alles van je harde schijf af en installeer je tiger op een lege schijf (dus ook iLife weg). Je kan ook de andere optie nemen om alle bestanden en prgrammas te behouden. Ik ken de namen niet vanbuiten maar als je ze eventjes voorleest kan ik wel zeggen welk welk is.

had ik dat de vorige reinstall maar geweten :cry: :P

Bijdrager
    JWB
    ”samheijens”

Dus wel ff goed opletten, anders gaat het mis!

Bijdrager
    a la Mac

Zie de Apple-site hierover voor alle uitleg.:)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.