12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    jamesblub

Inspringing afspraken Agenda (Mavericks)

Hallo allemaal,

Ik heb een nieuwe macbook met Mavericks erop. Probleem in de app Agenda is echter dat afspraken van een kwartier ervoor zorgen dat de afspraak eronder inspringt alsof de afspraken elkaar overlappen terwijl dit niet het geval is, erg onoverzichtelijk. In iCal heb ik dat ooit met een Debug menu kunnen oplossen maar ik weet niet meer hoe dat precies zat en of dat in Mavericks ook kan.

Tips?

Bijdrager
    tomco

Als je vier minuten ruimte laat tussen je twee afspreken staan ze onder elkaar.
    zo krijg je even de tijd om op adem te komen:)
    als je dat niet doet staan ze getrapt, wat aanduidt dat het spoedwerk wordt om van de ene afspraak naar de andere te hollen:(

Bijdrager
    SunKeeper

Klopt helemaal wat hierboven gezegd wordt.
    Als je ze gewoon onder elkaar zet met die vier minuten ertussen lijkt het me dat je wel door hebt dat de afspraken aaneengesloten zijn.

Met wie werk jij anders dat je op 20 seconden precies op tijd moet zijn. Dan neem je vast de auto niet, want dan mag er geen file staan, het openbaar vervoer niet, omdat daar af en toe vertraging is. Blijft over de helikopter die het minst last van tegenwind heeft. Alleen dan maar hopen dat je een geschikte landplaats dicht bij de locatie van je afspraak kan vinden, anders wordt het via een touwtje afdalen net als Superman.:nerd:

Bijdrager
    la1974

@SunKeeper

Alsof er alleen afspraken bestaan met kilometers afstand er tussen. Wel eens aan gedacht dat je in een ruimte meerdere afspraken achter elkaar hebt en dat mensen naar jou toe komen?

Geblokkeerd
    Bento

Sunkeeper moet je negeren. Die spoort niet.
    Het is gewoon een fout in de software en hij wil , om die fout maar niet tot uiting te laten komen, dat de hele appel community zijn levensstijl dan maar aanpast. Van de zotte natuurlijk.

Tip: zoek andere agenda software. Appel maakt helaas ook rotzooi.

Bijdrager
    SunKeeper

Tip: negeer Bento. Maakt helaas alleen maar rotzooi.

Bijdrager
    nicj56

Dit komt door de eventuele reistijd berekening.

Bijdrager
    SunKeeper

Er is dus klaarblijkelijk geen rekening gehouden met mensen die naar jou toe reizen.

Geblokkeerd
    Bento

Agenda = rotzooi.

Bijdrager
    jamesblub

Wat is de beste alternatieve software?

Bijdrager
    jamesblub

iemand?

Bijdrager
    SunKeeper

Geen. Papieren agenda?

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.