-
Q:
inschrijvingssoftware
hoi, ik ben op zoek naar een softwarepakket waarin ik inschrijvingen voor verschillende evenementen kan verwerken. Heeft iemand een idee? Ik dacht eerst aan Bento, maar ik weet niet of dit programma wel geschikt is qua verwerking van inschrijvingen en de uiteindelijke facturatie-afhandeling.
Ik weet niet hoe ik het duidelijk genoeg kan formuleren, maar concreet komt het erop neer dat ik verschillende mensen voor verschillende evenementen wil kunnen invoeren. Op het eind van iedere maand zou ik gemakkelijk per persoon een lijstje moeten kunnen krijgen naar welke evenementen hij/zij gekomen is. Op basis daarvan kan ik dan een factuur opmaken.
kortom, ik wil dus een softwarepakket waarin ik gemakkelijk
1. inschrijvingen kan verwerken die binnenkomen (dit gebeurt nu via onze website)
2. kan zien wie (en hoeveel personen) er per evenement zal komen (doe ik nu in aparte excel-sheets)
3. op het einde vd maand per persoon de evenementen oplijsten zodat ik hiervan een factuur kan opmakenhopelijk is dit alles een beetje duidelijk. Alvast bedankt voor het meedenken.
InactiefAnoniem1 maart 2011 om 11:25Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.
Paydro is hier voor gemaakt: http://paydro.net/
Wil je het “offline” doen?
Als je het online wilt doen kun je ook eens kijken naar formdesk
Hier kun je heel eenvoudig formulieren maken, deze kun je dan als bijv. excel bestand exporteren.InactiefAnoniem1 maart 2011 om 22:10Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.
InactiefAnoniem1 maart 2011 om 23:05Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.