10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Spongebob

inschrijvingssoftware

hoi, ik ben op zoek naar een softwarepakket waarin ik inschrijvingen voor verschillende evenementen kan verwerken. Heeft iemand een idee? Ik dacht eerst aan Bento, maar ik weet niet of dit programma wel geschikt is qua verwerking van inschrijvingen en de uiteindelijke facturatie-afhandeling.

Ik weet niet hoe ik het duidelijk genoeg kan formuleren, maar concreet komt het erop neer dat ik verschillende mensen voor verschillende evenementen wil kunnen invoeren. Op het eind van iedere maand zou ik gemakkelijk per persoon een lijstje moeten kunnen krijgen naar welke evenementen hij/zij gekomen is. Op basis daarvan kan ik dan een factuur opmaken.

kortom, ik wil dus een softwarepakket waarin ik gemakkelijk
    1. inschrijvingen kan verwerken die binnenkomen (dit gebeurt nu via onze website)
    2. kan zien wie (en hoeveel personen) er per evenement zal komen (doe ik nu in aparte excel-sheets)
    3. op het einde vd maand per persoon de evenementen oplijsten zodat ik hiervan een factuur kan opmaken

hopelijk is dit alles een beetje duidelijk. Alvast bedankt voor het meedenken.

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    MacSchulz

Paydro is hier voor gemaakt: http://paydro.net/

Bijdrager
    piebas

Wil je het “offline” doen?
    Als je het online wilt doen kun je ook eens kijken naar formdesk
    Hier kun je heel eenvoudig formulieren maken, deze kun je dan als bijv. excel bestand exporteren.

Bijdrager
    Spongebob

al bedankt voor de vaak interessante links, maar deze diensten zijn jammergenoeg wat te duur voor wat ik zoek.

Ik was eerder op zoek naar iets offline. Ik zat eerder te denken aan een of andere plugin voor FileMaker of iets dergelijks.

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    Spongebob

het klinkt misschien raar, maar Bento lijkt me nogal kinderachtig en met veel te veel prullaria om er echt iets aan te hebben. Het is misschien op niks gebaseerd, maar bij Bento ben ik bang om iets te veel in een soort keurslijf gedwongen te worden…

Inactief
    Anoniem

Bijdrager
    Spongebob

ik heb hier de trial-versie bij me en heb al eens wat gesnuisterd,
    misschien moet ik het de komende dagen maar eens verkennen.

Bijdrager
    KarelWillem

Hey Droy. Wat een creatieve manier van spammen joh!;) Valt bijna niet op.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.