7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    McPannekoek

Inruil oude iPhone 4s bij de Apple store

Ik ga vrijdag de iPhone 6s plus halen in Den Haag n.a.v. een reservering.
    In de bevestigingsmail van Apple staat: “Je kunt zelfs je oude iPhone bij ons inleveren en daarmee korting krijgen op de aanschaf van een nieuwe.”
    Alleen vraag ik me af hoeveel ze geven voor een iPhone 4s 16 GB.
    Heeft iemand hier ervaring mee?

Bijdrager
    Pietje13

http://lmgtfy.com/?q=inruil+telefoon+apple

Het is allemaal niet zo moeilijk…

Bijdrager
    Zakske
    Mc op 06 oktober 2015

Heeft iemand hier ervaring mee?

Persoonlijk geen ervaring mee, maar wel aardig wat over gelezen. Het bedrag dat Apple voor een iPhone betaalt is absurd laag; vroeger gaven ze $35 voor een 4s, maar omdat iedereen begon te zeuren hebben ze het verhoogd naar $50. Je kunt hem dus beter zelf proberen te verkopen.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 7 maanden geleden door  Zakske.

Bijdrager
    Humain

Vorige maand nog 1 via Marktplaats verkocht voor € 85,- 16 Gig model.
    Ik zou het eerst zelf proberen via dat soort wegen en als dat echt niets oplverd via een store.
    Of je moet de hussle niet wensen natuurlijk:)

Bijdrager
    App69

Wow, €50! Bij Krefel €20!

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 7 maanden geleden door  App69.
    • Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 7 maanden geleden door  App69.

Bijdrager
    Pog MiPhone

Ik heb wel ervaring met het inruilen van een iPhone 4 via de website van Apple. De geschatte waarde leek aanvankelijk niet slecht, maar na de “kwaliteitscontrole” bleken er op de achterkant “scuff marks” (de communicatie gaat in het Engels) te zitten. Dit lijkt mij een standaard dooddoener, want de achterkant was kort daarvoor vervangen en de telefoon zat altijd in een hoesje. De waardevermindering was net iets groter dan het bedrag dat moest worden betaald als ik het toestel alsnog terug wilde hebben. Velen zullen dan niet overgaan tot het laten terugsturen en akkoord gaan met de lagere prijs. Ik hield er geen fijn gevoel aan over.

Bijdrager
    wil51

Ik had ook een iPhone 4 opgestuurd waar niets mis mee was. Dat was voordat je bij de Apple store je iPhone kon inruilen, je kon alleen opsturen. Kwam bericht dat scherm kapot was en accu stond bol. E-Mail gestuurd dat iPhone helemaal in orde was toen ik hem opstuurde. Toen betaalde ze toch nog het afgesproken bedrag.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.