8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    wido

Inlognamen en wachtwoorden in Safari 4 – opgelost

Sinds ik Safari 4 gebruik, merk ik dat Safari inlognamen/gebruikersnamen niet meer onthoudt. Als ik bijvoorbeeld op Twitter wil inloggen, moet ik elke keer opnieuw mijn gebruikersnaam en wachtwoord invoeren. Voorheen was het dan zo dat het invoeren van de eerste letter van de gebruikersnaam al de rest deed verschijnen. Dit komt bijvoobeeld nu ook voor bij MobileMe. Bij Firefox (3.5) wordt het wel onthouden.
    Doe ik iets niet goed? Of is dit een gebrek in Safari? Wie weet raad?

Bijdrager
    petitmal

Ik heb idd hetzelfde probleem, ben benieuwd naar reacties

Bijdrager
    Daysleeper

Ik heb hier in het geheel geen last van. Is het een idee om Safari eens opnieuw in te stellen en dan te zien of hij de opnieuw ingevoerde wachtwoorden onthoudt?
    Safari > Stel Safari opnieuw in.

Bijdrager
    wido

Stel Safari opnieuw in

Heb ik gedaan, maar het maakt geen verschil. Opnieuw moet ik alles invoeren.

Bijdrager
    senyo

Hier ook geen problemen. Heb je wel ingesteld dat Safari de wachtwoorden onthoudt? Dus Voorkeuren > Formulieren en dan “Gebruikersnamen en wachtwoorden” aanvinken.

Bijdrager
    wido

Dat was het, nu werkt het wel. Blijkbaar is deze instelling bij de upgrade van 3 naar 4 gewist. Bedankt!

Bijdrager
    senyo

Het zijn de meest logische dingen die je meestal vergeet:P Maar had dit probleem zelf ook vlak na installatie, vandaar;)

Bijdrager
    petitmal

bedankt!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.